Z agentúry neodchádza, má dlhodobejšiu prestávku. "Vychovali sme už niekoľko generácií kreatívcov, nastal čas vychovať si novú generáciu lídrov."
MUW Saatchi & Saatchi mení kreatívne vedenie agentúry. Rasťo Michalik, spolumajiteľ a kreatívny líder MUW Saatchi & Saatchi, si zobral dlhodobejšie voľno od agentúrnych povinností. Doteraz v agentúre kreatívne riadil najväčšie kampane. Jeho kompetencie si rozdelia medzi sebou Peter Michalka, ktorý je kreatívne zodpovedný za kampane pre Slovak Telekom, Adam Marčan, kreatívny riaditeľ pre Blue a Pavol Pružinec, ktorý vedie kreatívu pre ČSOB. Každý z nich stojí za oceňovanými kampaňami, ktoré vznikli v MUW Saatchi & Saatchi.
"Neodchádzam z agentúry, akurát som sa po 20-tich rokoch v prvej línii spolu s mojimi ľuďmi posunul do ďalšieho vývojoveho štádia. Ja som vystúpil z exekutívy, a Peter s Adamom a Palom získali oveľa väčší priestor, väčšie kompetencie, zodpovednosť a samostatnosť. Neodchádzam však na cestu okolo sveta, ani sa nesťahujem do Tibetu. Vedia, že im rád pomôžem, kedykoľvek budú moju pomoc potrebovať. Už vyše roka úspešne vedú svoje tímy a presvedčili nielen mňa, ale aj našich klientov a kolegov, že sú tými správnymi novými kreatívnymi lídrami našej agentúry. Vychovali sme už niekoľko generácií kreatívcov, nastal čas vychovať si novú generáciu lídrov. Veľmi sa teším, že túto príležitosť dostali chalani u nás a nemuseli kvôli nej odísť inde, kde by nad nimi zacláňal starý paprda s poučkami z minulého tisícročia,” vyjadril sa Rasťo Michalik.
Rasťo Michalik je podpísaný pod množstvom známych kampaní, za posledné obdobie najviac rezonoval nápad S4GAN s Petrom Saganom pre kampaň Slovak Telekom v čase, keď operátor uvádzal na trhy svoju 4G sieť.
Prečítajte si rozhovor s Rasťom Michalikom, v ktorom hovorí aj to, čo treba na dobrú reklamu.
Zdroj: Erika Brindzová