StoryEditor

Liga proti rakovine spúšťa kampaň. Hrá v nej skutočná pacientka

08.03.2016, 12:45
Kampaň už tretíkrát zastrešuje agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Liga proti rakovine odštartovala kampaň na 2 % z dane s názvom Objavte radosť v drobnostiach.. Ako v tejto súvislosti Stratégie informovala agentúa Effectivity POWERED BY PUBLICIS, okrem oslovenia darcov je cieľom kampane inšpirovať ľudí k tomu, aby sa na chvíľu zastavili a vychutnali si krásu bežných momentov. „Boj s rakovinou zmení veľa. Každodennú rutinu, trávenie voľného času aj víziu budúcnosti. Je však jedna vec, ktorú pacienti získajú: keďže si každú sekundu vybojovali, vychutnávajú si ju naplno. Užívajú si bežné veci – šálku kávy, upršaný deň alebo obyčajnú prechádzku s milovanou osobou. Veľakrát sa ženieme k deadlinom, víkendom a veľkým životným cieľom a pritom zabúdame, že pocit šťastia môžeme zažiť práve v tejto chvíli,” hovorí o inšpirácii ku kampani Soňa Podstupková copywriter agentúry Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

V televíznom spote hrá onkologická pacientka Gabika, ktorá aj nahovorila jeho voice over a rozhlasový spot. Chceli sme, aby bol spot autentický. Skutočný úsmev, skutočná iskra v oku. Gabika bola pri natáčaní úžasná, sme veľmi radi, že sa s nami do projektu pustila,” povedal Dano Dekan režisér spotu. Natáčanie zastrešila produkcia Hitchhikers Films.

„Nájsť ľudí, ktorí svoju prácu robia s nadšením a vedomím, že bude náročná a pritom nezaplatená - to je dnes veľká vzácnosť. A takých ľudí nachádza Liga proti rakovine v Effectivity a Hitchhikers Films. Nájsť človeka, ktorý  dokáže odhaliť svoje súkromie len preto, aby vyslal pozitívnu energiu  pre široké okolie v presvedčení, že to  má zmysel - to je dnes takmer nemožné... Ďakujeme Gabike za odvahu, ktorú si nesmierne vážime a veríme, že jej sila a posolstvo si nájde veľa nasledovníkov,“ dodáva Ing. Eva Kováčová, výkonná riaditeľka Ligy proti rakovine: 

Vizitka kampane:

Klient: Liga proti rakovine

Produkt: 2% z daní

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Creative director: Peter Rajčák

Copywriter: Soňa Podstupková, Petra Gmucová

Art director: Denisa Pajkošová, Barbora Rozložníková

Account manager. Barbora Sýkorová, Jakub Ondruš

Strategy director: Radka Gbelská

Médiá: TV, rozhlas, print, OOH

Timing kamapne: 1.3. - 31.3. 2016

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 20:31