Google opäť už tradične zverejnil nový rebríček reklám, ktoré sú najsledovanejšie na svetovom Youtube.
Najviac ľudí si pozrelo reklamu od Knorr (60 miliónov videní), ktorú pripravila agentúra MullenLowe. Volá sa LoveAtFirstTaste. Dojímavé reklamy asi naozaj zaberajú - v tejto sa stretnú cudzí ľudia v jednej miestnosti, ktoré sa majú dopracovať k láske. Cez chuť a prísady Knorru, samozrejme.
Evian nám chce povedať, aby sme žili mlado. A tak v reklame ukazuje malé deti, ktoré robia veci ako dospelí. Podľa nás trochu prestrelené, ale svetovej populácii sa podobné reklamy zjavne páčia.
Ďalšia srdcevrúca reklama od P&G, ktorú už niekoľko rokov pravideľne očakávame. Táto búrala page views na Youtube v máji.
Zemskú atmosféru z pohľadu GoPro nevynechali milióny ľudí. Konkrétne vyše štyri milióny videní hovorí za veľa.
Takto to vyzerá, keď sa na zápas medzi Anglickom a Nemeckom vyberú dvaja anglickí fanúšikovia, no zistia, že ich let zrušili a musia letieť nemeckou spoločnosťou Lufthansa.
A znova GoPro - tentokrát z pohľadu experta na medvede.
A svoju pozornosť dostala aj reklama od McDonald´s s Angry birds.
Ako povedať, že jediná vec, ktorú na strednej dokážeme ovplyvniť, je akné.
V tomto videu uvidíte, ako sa mačacie mňau pretransformovať na ľudský hlas.
Ako to asi vyzerá, keď ste tíndžeri a vaša matka sa vám chce za každú cenu dostať do vašich instagramov, snapchatov a facebookov? Ak ale máte neobmedzené dáta od Cricket Wireless, môžete byť v kľude. LoveAtFirstTastAkeAtFirstTa
Zdroj: eb.