StoryEditor

Tretina Slovákov na reklamný banner neklikne

10.06.2016, 13:00
Prieskum spoločnosti MNForce hovorí aj o tom, koľkosekundová reklama pred videom je pre ľudí prijateľná.

Spoločnosť MNForce a Stratégie realizujú exkluzívny prieskum, ktorý odpovedá na biznis otázky čitateľov zadarmo. Tentoraz sa najviac otázok týkalo reklamných bannerov.

Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát trval od 12. do 18. 5. 2016. Ďalšie otázky môžete posielať do 7. 7. 2016 na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Zasielajte nám, prosím, uzatvorené otázky, pričom ich samotné znenie a možnosti uvádzajte vždy do nového riadka. Pred naštartovaním zberu dát otázky ešte prejdú korektúrou a s prípadnými nejasnosťami sa obrátime na vás.

Na zber dát sa využil Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 21:55