StoryEditor

Reklama na výživový doplnok. V hlavnej úlohe je artičoka

11.04.2016, 15:54
Art direction a nápad je od agentúry SCR.

Výživový doplnok HEPAFAR, ktorého základ tvorí artičoka, má reklamnú kampaň. Dominujúcim prvkom kampane je artičoka a televízny spot ukazuje, ako sa používa pri príprave stredomorských jedál a aké má účinky na zdravie. 

„Všetky produkty Sensilabu sú čisto prírodné, čo platí aj pre HEPAFAR, ktorý je jednou z jeho vlajkových lodí. Cieľom launch kampane bolo preto vyzdvihnúť tento dôležitý atribút, ktorý je zároveň silnou konkurenčnou výhodou značky“, vysvetľuje Lucia Grancová, Client Service Director agentúry SCR.

Ďalším výrazným vizuálnym prvkom kampane je prírodná encyklopédia. „Chceli sme sa vyhnúť umelo pôsobiacim 3D animáciám. Našim zámerom bolo, aby spot pôsobil čisto, príjemne a hlavne prirodzene“, dopĺňa Art Director Tomáš Makovický. SCR okrem TV spotu pripravila aj printovú inzerciu, online podporu a POS materiály.

Agentúra vidí v televíznom spote výnimočnosť najmä v umeleckom prevedení. V spote sa zámerne vyhli zobrazovaniu zdravých a usmiatych ľudí a záležať si dali na umeleckom stvárnení artičoky. Artičoky, ktoré v spote vidieť, prišli loďou deň pred nakrúcaním priamo zo Sicílie. 

Sensilab je európska značka produktov pre zdravý životný štýl. Začiatku tohto roka vstúpila už aj na slovenský trh, pričom kompletnú ATL, BTL a online komunikáciu značky zastrešuje agentúra SCR.

Vizitka kampane:

Agentúra: SCR Interactive

Creative Director: Patrik Kmeč

Client Service Director: Lucia Grancová

Art Director: Tomáš Makovický

Copywriter: Igor Petrikovič

Account manager: Jana Botková

Digital account manager: Stanislav Várady

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Jonáš Karásek

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 19:46