Výživový doplnok HEPAFAR, ktorého základ tvorí artičoka, má reklamnú kampaň. Dominujúcim prvkom kampane je artičoka a televízny spot ukazuje, ako sa používa pri príprave stredomorských jedál a aké má účinky na zdravie.
„Všetky produkty Sensilabu sú čisto prírodné, čo platí aj pre HEPAFAR, ktorý je jednou z jeho vlajkových lodí. Cieľom launch kampane bolo preto vyzdvihnúť tento dôležitý atribút, ktorý je zároveň silnou konkurenčnou výhodou značky“, vysvetľuje Lucia Grancová, Client Service Director agentúry SCR.
Ďalším výrazným vizuálnym prvkom kampane je prírodná encyklopédia. „Chceli sme sa vyhnúť umelo pôsobiacim 3D animáciám. Našim zámerom bolo, aby spot pôsobil čisto, príjemne a hlavne prirodzene“, dopĺňa Art Director Tomáš Makovický. SCR okrem TV spotu pripravila aj printovú inzerciu, online podporu a POS materiály.
Agentúra vidí v televíznom spote výnimočnosť najmä v umeleckom prevedení. V spote sa zámerne vyhli zobrazovaniu zdravých a usmiatych ľudí a záležať si dali na umeleckom stvárnení artičoky. Artičoky, ktoré v spote vidieť, prišli loďou deň pred nakrúcaním priamo zo Sicílie.
Sensilab je európska značka produktov pre zdravý životný štýl. Začiatku tohto roka vstúpila už aj na slovenský trh, pričom kompletnú ATL, BTL a online komunikáciu značky zastrešuje agentúra SCR.
Vizitka kampane:
Agentúra: SCR Interactive
Creative Director: Patrik Kmeč
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický
Copywriter: Igor Petrikovič
Account manager: Jana Botková
Digital account manager: Stanislav Várady
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Jonáš Karásek
Zdroj: eb.

