Vyberať bude podľa piatich kritérií: použiteľnosti, dizajnu, technického riešenia, garancie podpory a samozrejme ceny.
Slovenské národné divadlo v týchto dňoch začína očakávaný proces obstarávania nového webového sídla. Ako informovalo SND vo svojej tlačovej správe, o jeho dodávateľovi bude rozhodovať 6-členná výberová komisia zložená z troch reprezentantov verejnej správy a z troch zástupcov nezávislého sektora.
Hodnotiacich kritérií výberového procesu bude celkovo päť: použiteľnosť, dizajn, technické riešenie, garancia podpory, cena.
Kľúčovú požiadavku zadania výberového konania predstavuje realizácia prehľadného webového portálu s užívateľsky jednoduchou orientáciou a s čo najmenej komplikovanou cestou k rezervácii či predaju vstupenky. Vzhľadom na kultúrny charakter inštitúcie sa od projektu, na rozdiel od iných portálov organizácií verejnej správy, očakáva vyššia miera dizajnovej kreativity.
Návrh zadania je momentálne sprístupnený verejnému pripomienkovaniu na portáli iniciatívy Slovensko.digital. Výberové konanie bude oficiálne začaté 13. apríla na verejnom workshope, ktorý sa bude konať od 9.30 hod. v Štúdiu Činohry SND v novej budove SND.
Autora nového webového sídla SND budú vyberať: Marián Chudovský, generálny riaditeľ SND, Daniel Rabina, riaditeľ Centra marketingu SND, Ján Segéň, IT projektový manažér Ministerstva kultúry SR, Michal Truban, zakladateľ iniciatívy Slovensko.digital a odborník na IT technológie, Róbert Csere, kreatívny riaditeľ vydavateľstva W-PRESS a odborník na dizajn, Martin Volek, Managing Director spoločnosti VOLIS International a odborník na digitálny marketing.
Zdroj: red