Stratégie spolu s agentúrou Wiktor Leo Burnett rozpútali vzájomný súboj o to, ktoré z vybraných prác budú bodovať v Cannes.
V súboji Cannes prediction pokračujeme, tentoraz posudzujeme sériu spotom s výborným insightom. Ktorá je lepšia CURRYS PC WORLD alebo ANDES BEER?
Marek Surovec, Copywriter, Wiktor Leo Burnett
Veľmi zaujímavý súboj dvoch vydarených sérií spotov, dvoch veľmi pekných a funkčných insightov, super castingu a vôbec dvoch veľmi silných kampaní.
Andes beer od agentúry Saatchi & Saatchi v Buenos Aires má všetko, čo má reklama v Cannes mať. Nádherne jednoduchú ideu, vynikajúcu exekúciu (a produkčnú value!) aj reálny presah. A všetko dokopy to neskutočne funguje. Reklama baví, značka si buduje vzťah k cieľovke, cítiť tam emóciu aj veľkoleposť. Radosť pozerať. Toto je skutočný dôkaz namiesto sľubov, že Andes je naozaj pivo pre obyčajných chlapov. Tlieskam.
Chlapci a dievčatá z britskej AMVBBDO však neostali so svojou minuloročnou kampaňou pre Currys PC World vôbec pozadu. Vystihli skutočne silný (a pritom taký jednoduchý) insight, s ktorým sa dokáže stotožniť naozaj každý. A tým zďaleka neskončili. Komorná a absurdná atmosféra spotov, vynikajúci Jeff Goldblum, ktorému veľmi schopne sekundujú ostatní herci, absolútne triviálne, a pritom funkčné napojenie na produkt. Rovnako ťapkám. Ale musím povedať, že v tejto sérii ma najviac baví spot „Baked beans“ a ostatné, aj keď sú výborné, nedosahujú jeho úroveň.
Za mňa skutočne tesný súboj, ktorý sa končí ešte tesnejším víťazstvom obyčajných chlapov.
Ľuboš Borovský, zástupca obchodného riaditeľa Mafra Slovakia
Preferujem kampaň ANDES BEER. Aj keď sú obe kampane zvládnuté na jednotku, samotný príbeh je pre mňa vtipnejší a určite by som si ho pozrel rád opakovane. Každý jeden zo štyroch príbehov je podľa mňa vydarený. Samotnú značku som doteraz vôbec nepoznal, takže aj napriek tomu, že mám pivo rád, je moje hodnotenie objektívne :)
Séria vianočných spotov pre CURRYS PC WORLD
Séria spotov pre ANDES BEER
Zdroj: Stratégie : Wiktor Leo Burnett