Ako Stratégie informovala spoločnosť Nestlé, Kofila je jedinou čokoládovou tyčinkou na trhu, ktorá obsahuje skutočnú kávu. O to sa opiera aj nová kampaň s novým sloganom Káva v čokoláde. Nový claim plánuje značka používať dlhodobo. „Nechceme Kofile prisudzovať stimulačnú funkciu kofeínu. Skôr hovoríme, s trochou nadsádzky, že je to alternativa „coffee to go“,“približuje Zuzana Spurná, manažérka značky Kofila.
Vzhľadom na veľmi dobrú známosť značky je cieľom kampane, podľa jej slov, zvýšenie spotreby a frekvencie ponukou nových príležitostí na konzumáciu.
Značka, na základe podrobných prieskumov, oproti predchádzajúcim rokom redefinovala cieľovú skupinu. „Odstupujeme od mládeže, pre ktorú máme v našom portfóliu iné cool značky. Aktuálne sa zameriavame na ženy vo veku 25-39 rokov, ktoré žijú rôznorodý, často hektický život, ale napriek tomu si vedia urobiť chvíľku pre svoju vlastnú radosť. Uvidíme, ako sa nám takáto zmena osvedčí, ale sme presvedčení, že práve toto cielenie bude dlhodobou stratégiou značky,“ hovorí Zuzana Spurná.
Nová komunikácia značky Kofila prebieha v online (facebook, YouTube) a výrazná bude tiež instore vizibilita.
Kampaň z dielne agentúry Zaraguza začína v ČR aj SR dnes a potrvá do 19.6.2016. Produkciu zabezpečila spoločnosť Punk film, réžiu Jan Zajíček.
https://www.youtube.com/watch?v=DrE_anyEDX8
Zdroj: red

