Deti, zvieratká alebo úspešný životný príbeh sú hlavnými hrdinami výberu piatich najmilších reklám. Pozrite si ich s nami.
Značka Stella Artois v tomto videu priblíži ľuďom príbeh o tom, ako si kúpili svoj prvý pivovar. Sledujeme v ňom mladého Sebastiena Artois ako predá celý svoj majetok, dokonca aj verného psa, aby dosiahol svoj sen.
Juhoamerická letecká spoločnosť LAN plní deťom ich sny a učí ich, že možné je dosiahnuť všetko čo si len predstavia. V tomto videu splnia sen chudobnému dievčatku z Peru. Bude spievať v oblakoch.
1Life poisťovňa z Juhoafrickej republiky prináša príbeh lásky na prvý pohľad a sedemnásť rokov, ktoré po tom nasledovali. Jedna jednoduchá vec vie zmeniť váš život.
A pri bábätkách ešte ostaneme. Happy family je americká spoločnosť, ktorá sa zaoberá produkciou bio potravín pre celú rodinu. V tomto videu oslavujú rodiny a všetko, čo rodinný život prináša.
La Roche-Posay, kozmetická firma patriaca pod L´Oréal chcela naučiť ľudí, aby si navzájom kontrolovali pokožku, pretože len ak včas nájdeme anomáliu, môžeme predísť chorobe. Máme sa stať skinchecker-om. Náápadito to ukazuje na dalmatíncoch, ktorí majú kožu plnú anomálií a nehanbia sa ich kontrolovať.
Toyota predstavila milé video, v ktorom sa traja chlapci hádajú, koho otec má lepšie auto. Zapoja svoju bláznivú fantáziu a každý z nich vlastnosti auta ešte vylepší.
Zdroj: eb.