StoryEditorSociálne siete: Oplatí sa obsah plánovať? (anketa)
20.07.2016, 11:11
Sociálne siete: Oplatí sa obsah plánovať? (anketa):
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/10Neustále si stanovujte a presadzujte ciele, ktoré vám pomôžu posunúť vás v živote vpred. Osemdesiat percent bohatých v štúdií sa zameriavalo na cieľ. Mali zvyk nastavovať a dosahovať ciele.Pixabay
2/10core4
3/10digiline
4/10dotcom
5/10ecake
6/10Elite Solutions
7/10Najviac sa mi páči, keď niekto hackne formát, ako to svojho času spravili napríklad v Bacardi s minikampaňou InstantDJ. Využitie príspevku sa tak prispôsobí prirodzenému správaniu používateľov. Ak pri Instagram Stories ľudia prirodzene ťukajú na mobil, aby prešli na ďalšiu storku, prečo im neponúknuť minihru, v ktorej sa práve ťuknutím niečo stane? Studnicou inšpirácie pre format hacking je instagramový profil Pabla Rochata, art directora, ktorý (okrem iného) tvorí kreatívne príspevky pre mnohé svetové značky ako Red Bull, Supreme či NFL.ADMA
8/10Mega Loman
9/10PS digital
10/10Triad