Neustále si stanovujte a presadzujte ciele, ktoré vám pomôžu posunúť vás v živote vpred. Osemdesiat percent bohatých v štúdií sa zameriavalo na cieľ. Mali zvyk nastavovať a dosahovať ciele.Pixabay
StoryEditor

Sociálne siete: Oplatí sa obsah plánovať? (anketa)

20.07.2016, 11:11
Pýtali sme sa deviatich odborníkov. Odpovedať mohli iba áno alebo nie.

Odborníkom z digitálnych slovenských agentúr sme položili rýchlu otázku: Oplatí sa obsah na sociálnych sieťach plánovať? Pozrite si odpovede:

core4
Natália Vargová
client service director
Core 4/tell it online

Áno. 

digiline
Zuzana Barinková
strategist
Digiline

Áno, ale stratégia by mala byť dostatočne flexibilná, aby vedela reagovať aj na aktuálne dianie. 

dotcom

Roman Beličák
managing director
Dotcom

Áno. 

ecake

Radovan Smolka

Junior Online Specialist

ecake

Áno aj nie. Vnímame ústup od plánovaných príspevkov a potrebu viac reagovať na konkrétnu situáciu v reálnom čase, aby užívatelia dostali autentický obsah namiesto striktne plánovaných generických postov, ktorými sú užívatelia presýtení. Samozrejme sú situácie, kedy je napriek tomu obsah potrebné aj naplánovať. 

Elite Solutions

Marián Hlinka

Account Director

Elite Solutions

Áno, stále však s dávkou flexibility. 

Hype

Marek Didák

Creative director

Hype

Áno, je však potrebné nechať priestor aj pre spontánnosť. 

Čítajte tiež:

Zabije nový algoritmus Instagramu malé značky?

Mega Loman

Ján Miklášik

Executive director

MEGA & LOMAN

Jednoznačne áno. 

PS digital

Peter Šebo

Founder & CDO

PS:Digital

Určite áno, aby nevznikal náhodne a zmätočne. Obsahu na sociálnych sieťach treba venovať pozornosť hodnú veľkosti publika. 

Triad

Martin Woska

Chief Creative & Strategy Director

TRIAD Advertising

Oplatí sa plánovať marketing? Samozrejme. Nedá sa to bez toho. 


01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru 02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:21