Odborníkom z digitálnych slovenských agentúr sme položili rýchlu otázku: Oplatí sa obsah na sociálnych sieťach plánovať? Pozrite si odpovede:
|
Natália Vargová client service director Core 4/tell it online Áno. |
|
Zuzana Barinková strategist Digiline Áno, ale stratégia by mala byť dostatočne flexibilná, aby vedela reagovať aj na aktuálne dianie. |
Roman Beličák Áno. |
|
Radovan Smolka
Junior Online Specialist
ecake
Áno aj nie. Vnímame ústup od plánovaných príspevkov a potrebu viac reagovať na konkrétnu situáciu v reálnom čase, aby užívatelia dostali autentický obsah namiesto striktne plánovaných generických postov, ktorými sú užívatelia presýtení. Samozrejme sú situácie, kedy je napriek tomu obsah potrebné aj naplánovať.
Marián Hlinka
Account Director
Elite Solutions
Áno, stále však s dávkou flexibility.
Marek Didák
Creative director
Hype
Áno, je však potrebné nechať priestor aj pre spontánnosť.
Čítajte tiež:
Zabije nový algoritmus Instagramu malé značky?
Ján Miklášik
Executive director
MEGA & LOMAN
Jednoznačne áno.
Peter Šebo
Founder & CDO
PS:Digital
Určite áno, aby nevznikal náhodne a zmätočne. Obsahu na sociálnych sieťach treba venovať pozornosť hodnú veľkosti publika.
Martin Woska
Chief Creative & Strategy Director
TRIAD Advertising
Oplatí sa plánovať marketing? Samozrejme. Nedá sa to bez toho.