StoryEditor

Kaufland má v spote Martina Madeja. Zapojí aj ďalších ľudí zo šoubiznisu

21.07.2016, 11:14
Autor:
rmrm
Obchodný reťazec podporí aktuálnu spotrebiteľskú súťaž celkovo 6 tv spotmi. Kampaň pripravila agentúra Respect APP.

Spotrebiteľská súťaž je rozdelená na 6 súťažných kôl. V každom z nich budú výhercov žrebovať osobnosti slovenského šoubiznisu. Súťaž bude v televízii podporená celkovo šiestimi spotmi, v rámci ktorých sa postupne tieto známe osobnosti vystriedajú. V prvom spote vystupuje spevák a herec Martin Madej, ďalšie mená zatiaľ Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca Kauflandu neprezradil.

Približuje ale zvolený komunikačný koncept: „Naším cieľom bolo vhodnou cestou prepojiť nakupovanie zákazníkov so srdečnosťou zamestnancov Kauflandu. Vznikol nápad zakomponovať pípanie typické pre blokovanie nákupu a vytvoriť scénku romantiky v predajni, samozrejme s veľkou dávkou nadsádzky. Postavami sú nič netušiaci zákazník, ktorého zaujme milá pokladníčka. V spote sa zvuk scannera prenáša do zrýchleného tepu nakupujúceho. Vyvrcholením je darovanie žrebu s motívom srdca, teda „Za váš nákup vám darujeme naše srdce“, a to v skutočnom, aj prenesenom význame.“

Podstata spotrebiteľskej súťaže je v tom, že zákazník Kauflandu za každých 15 eur nákupu dostane na pokladni spomínaný žreb. Na žrebe sa nachádza srdce s mottom súťaže „Naše srdce za váš nákup“ a pod ním je umiestnená stierateľná plocha. Po jej zotretí nájde zákazník súťažný kód. Odoslaním  súťažného kódu cez súťažný on-line formulár sa zapojí do žrebovania o ceny. „Cieľom súťaže je poďakovať sa zákazníkom za nákup a zároveň im dať možnosť súťažiť o hodnotné ceny,“ dodáva Martin Gärtner.

 

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovenská republika v.o.s.

Mediamix: TV (19.7.-5.10.2016), direct mail, kaufland.sk, Facebook

Timing kampane: leto/jeseň 2016

Agentúra: Respect APP

Account Manager: Katarína Adamkovič

Creative Director: Mario Poór

Art Director: Mario Poór

Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Lenka Ďurkovičová

Produkcia: Jakub Viktorín, Simona Hrušovská

Réžia: Adam Felix

Názov použitej skladby: Svieže rána remix

Interpret: Družina

Autori hudby: Martin Sabov, Attila Béreš

01 - Modified: 2025-01-02 17:36:50 - Feat.: - Title: Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne 02 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu 03 - Modified: 2024-12-23 15:21:05 - Feat.: - Title: Legenda o fajnom kotlíkovom guláši z Kauflandu pokračuje v krátkych skečoch 04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 11:11