Spotrebiteľská súťaž je rozdelená na 6 súťažných kôl. V každom z nich budú výhercov žrebovať osobnosti slovenského šoubiznisu. Súťaž bude v televízii podporená celkovo šiestimi spotmi, v rámci ktorých sa postupne tieto známe osobnosti vystriedajú. V prvom spote vystupuje spevák a herec Martin Madej, ďalšie mená zatiaľ Martin Gärtner, vedúci úseku reklamy a hovorca Kauflandu neprezradil.
Približuje ale zvolený komunikačný koncept: „Naším cieľom bolo vhodnou cestou prepojiť nakupovanie zákazníkov so srdečnosťou zamestnancov Kauflandu. Vznikol nápad zakomponovať pípanie typické pre blokovanie nákupu a vytvoriť scénku romantiky v predajni, samozrejme s veľkou dávkou nadsádzky. Postavami sú nič netušiaci zákazník, ktorého zaujme milá pokladníčka. V spote sa zvuk scannera prenáša do zrýchleného tepu nakupujúceho. Vyvrcholením je darovanie žrebu s motívom srdca, teda „Za váš nákup vám darujeme naše srdce“, a to v skutočnom, aj prenesenom význame.“
Podstata spotrebiteľskej súťaže je v tom, že zákazník Kauflandu za každých 15 eur nákupu dostane na pokladni spomínaný žreb. Na žrebe sa nachádza srdce s mottom súťaže „Naše srdce za váš nákup“ a pod ním je umiestnená stierateľná plocha. Po jej zotretí nájde zákazník súťažný kód. Odoslaním súťažného kódu cez súťažný on-line formulár sa zapojí do žrebovania o ceny. „Cieľom súťaže je poďakovať sa zákazníkom za nákup a zároveň im dať možnosť súťažiť o hodnotné ceny,“ dodáva Martin Gärtner.
Vizitka kampane:
Klient: Kaufland Slovenská republika v.o.s.
Mediamix: TV (19.7.-5.10.2016), direct mail, kaufland.sk, Facebook
Timing kampane: leto/jeseň 2016
Agentúra: Respect APP
Account Manager: Katarína Adamkovič
Creative Director: Mario Poór
Art Director: Mario Poór
Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Lenka Ďurkovičová
Produkcia: Jakub Viktorín, Simona Hrušovská
Réžia: Adam Felix
Názov použitej skladby: Svieže rána remix
Interpret: Družina
Autori hudby: Martin Sabov, Attila Béreš