V reklame na New Yorskú lotériu z dielne McCann Ericson sledujeme bohatého muža, ako sa kúpe vo vani plnej Pinot Noir. Rozpráva o omladzujúcich účinkoch takéhoto kúpeľa, keď si zrazu všimne, že sluhovi do vane spadol aj malý kúsok korku. Muž znechutene a nahnevane vstane z vane, lebo jeho kúpeľ bol zničený. Voiceover medzitým oznamuje, že bohatý New Yorčan minie týždenne 28 000 dolárov na drahé víno, v ktorom sa kúpe. Boli by ste lepším boháčom?
StoryEditor
Lotto má reklamu o nechutne bohatých ľuďoch
Aké je to kúpať sa vo víne?
01 - Modified: 2025-10-29 09:48:01 - Feat.: - Title: Na aké televízne reklamy sa najviac sťažovali diváci kedysi a na ktoré dnes?
02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu
03 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla
04 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú."

