StoryEditor

Kávovar Tassimo chystá v septembri novú kampaň

08.08.2016, 14:52
Autor:
REDRED
Televízny spot ako hlavný benefit kávovaru komunikuje snímač čiarových kódov, podľa ktorých pripraví nápoj.

V spote si muž, za sprievodu známeho songu Break my stride od Matthew Waltera, pripravuje svoj ranný nápoj, ktorý si samozrejme vyberá. Cieľom tv kampane je ponúknuť hravosť, farebnosť a pozitívne emócie. Na tejto myšlienke je postavený celý koncept kávovarov a nápojov od Tassimo.

Nový spot od Tassimo bude nasadený v televíziách JOJ Group od septembra 2016. Hlavným posolstvom kampane je šíriť pozitívne emócie v súvislosti s pojmom Tassimo a poskytnúť ľuďom možnosť vybrať si. Tiež upútať ich pozornosť netradičnou funkciou kávovaru a to čítačkou čiarových kódov, podľa ktorých kávovar pripraví nápoj vybraný nápoj.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 09:41