Slovnaft sa v rámci stratégie zmeny čerpacích staníc na servisné stanice, rozhodol zaradiť do ponuky produkty malých výrobcov, ktorí nedostali príležitosť v obchodných reťazcoch. Podľa slov Zuzany Mišíkovej, manažérky projektu Naše najlepšie, Slovnaft pri ich výbere dbal na tradičný a poctivý prístup k výrobe. „Slovnaft sa hlási práve k týmto hodnotám a preto sme sa rozhodli touto formou podporiť to, čo je na Slovensku najlepšie,“ vysvetľuje Zuzana Mišíková.
Aktuálne je kampaň nasadená v TV, printoch, outdoore a online. Jej cieľom je, podľa Zuzany Mišíkovej, „podporiť povedomie o novej značke Slovnaftu a zaujať práve tých spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú najvyššiu kvalitu“.
Samotná kampaň od agentúry Istropolitana Ogilvy je postavená na príbehoch troch reálnych výrobcov, ktorých výrobky majú značku Naše najlepšie a zároveň hovoria za všetkých ostatných výrobcov pod touto značkou. Ide o výrobcov perníkov, syrov a paštét. „Jednoznačne sme išli cestou autenticity komunikácie. Našim cieľom je byť skutočný a preto sme sa rozhodli predstaviť značku cez reálne príbehy ľudí, ktorí ju napĺňajú, pričom oni samotní účinkujú v reklamnej kampani, dodáva Zuzana Mišíková.
Kampaň potrvá do konca do polovice septembra.