Aktuálny TV spot s Petrou Polnišovou, od Istropolitana Ogilvy, nadväzuje na júlový TV spot a komunikuje mobil banking a mobilné platby, ich jednoduchosť, rýchlosť a bezpečnosť. Petra v spote platí bezkontaktne smartfónom. Na konci jej telefón zazvoní a nasleduje výzva, aby diváci vybrali nové zvonenie do reklamy.
Od pondelka 22. 8. 2016 bude následne nasadená nová verzia aktuálneho spotu s vymeneným zvonením a s úpravou deja v závere. V ňom už bude Petra s novým zvonením spokojná. Táto dejová línia je, podľa slov Petra Stopiaka, vedúceho oddelenia Marketing a elektronické médiá VÚB banky, už produkčne pripravená. VÚB banka teraz čaká na výsledok hlasovania za nové zvonenie na webe.
Ako vznikla myšlienka interaktivity komunikácie s divákom, približuje Peter Stopiak: „Myšlienka interaktivity a pokračovania vznikla hneď v úvode pri prezentácií prvých kreatívnych ideí. Zvonenie bolo dôležitou súčasťou kontrastu medzi jednoduchým a moderným Mobil bankingom, s ktorým Petra vie bez problémov pracovať a zároveň komplikovaným nastavením vtipno-trápneho zvonenia v samotnom telefóne, ktoré si Petra nevie zmeniť.“ A keďže banka plánovala sériu dvoch televíznych spotov, prepojenie online a offline a zároveň vtiahnutie diváka (aj klienta aj neklienta) do „deja“ sa priam ponúkalo. „Produkčne sme boli schopní to spustiť až v druhej fáze kampane a to nasadením druhého spotu k platbám mobilom,“ dodáva Peter Stopiak. Podľa jeho slov, štandardná kreatíva neprichádzala do úvahy.