StoryEditor

Slováci navrhli vlastné pivo. Volá sa Naša 11°

16.08.2016, 14:16
Pivovar Šariš dal prvýkrát v histórii zákazníkom možnosť vyskúšať rolu pivného sládka.

Do projektu Prilož srdce k dielu sa cez internet zapojilo viac ako 4 100 Slovákov. Tí navrhovali a rozhodovali o tom, ako bude chutiť limitovaná edícia nového piva, ktoré následne začne vyrábať Pivovar Šariš. Každé online pivo sa započítalo do celkového profilu piva.

Výsledok popisuje sládok pivovaru Ján Čerkala: „Sýto zlatá jemne chmelená 11-tka v sebe snúbi jemnú arómu extra chmeľu pridaného za studena a vyváženú plnosť piva.“

Pivovar Šariš vyrobil 560 hl tohto nového piva, ktoré bude dostupné vo forme čapovaného piva.

Samotný názov vymyslel tím pivovaru. „Myslíme si, že názov vystihuje unikátnosť tohto piva a jeho špeciálny proces vzniku – keďže o tom, aké bude, rozhodli samotní spotrebitelia. Je to jednoducho pivo, ktoré patri nám všetkým – preto Naša 11° ,“ dodáva Ján Čerkala.

Prvá ochutnávka limitovanej edície bude spotrebiteľom k dispozícii počas Dňa otvorených dverí pivovaru Šariš. Krstným octom Našej 11° sa stal slovenský spevák a východniar, Lukáš Adamec.

Nová limitovaná edícia piva Naša 11° bude podporená komunikáciou v mieste predaja formou POS materiálov. Plánovaná je aj online kampaň.

Pivovar Šariš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. apríl 2024 21:42