Nemecký reťazec Kaufland prvýkrát na Slovensku uvádza kampaň zameranú na produkty. Doteraz komunikovali prostredníctvom imidžových kampaní, v týchto dňoch sa prvýkrát zamerali na ceny a produkty.
V spote vidíme, ako pracovníci zberajú ovocie na poliach a následne, ako potraviny nakupujú ľudia už priamo z regálov. Do spotu vstupujú produktové informácie o cene.
Na podobné reklamy v prípade Kauflandu by sme si mali zvyknúť, v pláne je informovať o cenách a akciách častejšie ako doteraz.
„Náš nový TV Spot je logickým pokračovaním kampane Z lásky k Slovensku, aktuálne je zameraný na čerstvosť,“ vysvetľuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti a dodáva: „Keďže sa profilujeme ako obchodný reťazec so širokou ponukou, odteraz budeme našich zákazníkov pravidelne informovať o výhodných akciách aj touto formou.“
Prevedenie pochádza zo Stuttgartskej agentúry Glanzer + Partner, produkciu u nás zastrešil Hitchhiker Films.