Úlohou prvého ambasádora je komunikovať so spotrebiteľmi a barmanskou komunitou a tým podporovať dobré meno značky. Tieto predstavy, podľa slov Zuzany Benkovej, brand manažérky značky Becherovka, splnil Marek Polomský.
Marek Polomský je absolventom Filozofickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Má 25 rokov a za sebou moderátorské aj marketingové skúsenosti. Je tvorcom vlastnej motivačno-inšpiratívnej talkshow „Povec ty“, ktorá predstavuje zaujímavých ľudí stredného Slovenska.
A prečo značka hľadala brand ambasádora? Vysvetľuje Zuzana Benková: „Značku je potrebné neustále rozvíjať. Cez osobnú komunikáciu so spotrebiteľmi a barmanmi bude ambasádor šíriť a tvoriť dobré meno tohto známeho spiritu. A osobný kontakt s fanúšikmi tým najprirodzenejším a najefektívnejším spôsobom komunikácie. Svojou vášňou a nadšením posilní emóciu a celkové vnímanie značky a bude bližšie k ľuďom. Súčasne je to aj ďalšia forma pokračovania v nastavenej stratégii omladzovania značky a budovania puta spotrebiteľov k značke.“
Ambasádor bol vyberaný v štyroch kolách. Zaslaním životopisu a 2-minútovým videom predstavil sám seba a argumentoval, prečo by sa práve on mal stať prvým Becherovka ambasárodom. Cez osobné rozhovory a assesment centrum s najlepšími kandidátmi, postúpili do finále dvaja a víťazom sa stal práve Marek Polomský.
Úlohou ambasádora je spolupracovať na tvorbe marketingových kampaní, kreatívne pripravovať eventy pre spotrebiteľov, na ktorých sa aj osobne zúčastní. Spolupodieľať sa bude aj na komunikácii so spotrebiteľmi cez sociálne siete. Barmanskú komunitu bude informovať o novinkách, vzdelávať v perfect serve (správnom servírovaní), mixológii, pripravovať špeciálne edukačné a interaktívne workshopy atď.