Zoot
StoryEditor

Nemusí ísť o sex, keď ide o radosť. Na tomto postavil Zoot novú kampaň

07.09.2016, 11:33
Autor:
rmrm
Kampaň #jesenneradosti prvýkrát vytvoril čisto slovenský tím Zootu in house.

Online fashion obchod Zoot štartuje jesennú kampaň, ktorá potrvá do konca októbra. Kampaň prebieha v TV, online, na sociálnych sieťach a na Výdajniach radosti.

„Kampaň  #jesenneradosti je zámerne jednoduchá, dvojzmyselná a zľahka vtipná,“ hovorí Zora Roth, marketingová riaditeľka ZOOT Slovensko a dodáva: „Chceli sme sa vrátiť k základnej myšlienke, ktorá od začiatku ZOOT sprevádza – robiť radosť.”

Kým doteraz boli kampane realizované českým tímom Zootu, aktuálna kampaň prvýkrát zastrešil čisto slovenský tím.

„Spočiatku sme premýšľali, že by sme oslovili agentúru, ale nenašli sme takú, ktorá je schopná plne chápať a vizuálne spracovať našu DNA. Predsa ešte stále fungujeme ako start-up a nie ako korporát. Je pre nás prirodzené si spoty tvoriť vo vlastnej réžií. V našom tíme máme skvelých kreátivcov, ktorým veríme. Preto sme nášmu tímu na čele s kreatívnym lídrom, Lýdiou Petrušovou, zverili do rúk aj aktuálnu jesennú kampaň. Výsledok ich práce môžete vidieť aktuálne na televízii Markíza a Doma“, dodáva Zora Roth.

Zoot je pôvodom český online obchod s módou, ktorý na slovenský trh vstúpil v roku 2014.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2025 19:12