Ako Stratégie informovala Daniela Michaličová, riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva Komunálnej poisťovne, poisťovňa aj v jesennej kampani pokračuje vtipom.
„Cieľom kampane je pokračovať v budovaní značky Komunálnej poisťovne ako univerzálnej poisťovne s prirodzeným vzťahom a väzbami s mestami, obcami a ich obyvateľmi. Zároveň sme od agentúry požadovali, aby kampaň skĺbila komunálnu tonalitu s modernou exekúciou predchádzajúcej komunikácie,“ povedala Daniela Michaličová.
O kreatívny koncept a exekúciu sa už tradične postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, s ktorou poisťovňa spolupracuje už niekoľko rokov. Kampaň je postavená na typickom slovenskom zveličovaní s headlinom Poistná udalosť nemusí byť veľká udalosť.
„Klient si spomedzi troch kreatívnych konceptov vybral ten, ktorý sme nazvali Veľké haló. Vychádza z toho, že nie len v malej obci robia ľudia občas z komára somára a aj obyčajné ťuknutie nárazníka dokážu nafúknuť až na hromadnú nehodu,“ povedal Adam Marčan, kreatívny riaditeľ z MUW Saatchi & Saatchi.
Jesenná kampaň Komunálnej poisťovne bude postupne od 19. septembra nasadená v televíziách, v rádiu Expres a na online a bežať bude do konca októbra. Na kampani sa okrem MUW Saatchi & Saatchi podieľajú aj mediálna agentúra Mediacom a PR agentúra Arthur media.
Vizitka kampane:
- Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
- Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan
- Art director: Adam Marčan, Katarína Hutníková, Zuzana Guothová, Michal Dubovský
- Copywriter: Andrej Hrivnák, Milan Bielik
- Stratég: Kamil Charvát
- Account director: Anna Dzurjaníková
- Account manažér: Anh Doan
- Režisér: Dano Dekan
- Fotografia: Silvia Slafkovská
- Produkcia: Hitchhiker Films