V rámci aktuálnej kampane Lidl ako zamestnávateľská značka buduje reťazec svoj imidž prostredníctvom reálnych zamestnancov. Tí na interných wokshopoch definovali, ako vnímajú Lidl, jeho imidž a hodnoty.
„Aký je Lidl očami svojich zamestnancov? Je to dynamický tím, ktorý dáva tímovým hráčom stabilitu a zároveň priestor na osobný rozvoj. Platí tu férová hra a dosiahnuté výsledky,“ približuje kampaň Matúš Gála, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Cieľom komunikácie zamestnávateľskej značky Lidl je „byť vnímaný ako atraktívny a kvalitný zamestnávateľ pre súčasných a budúcich zamestnancov, ale aj zákazníkov. Tiež podporiť spätosť zamestnancov so spoločnosťou. Imidž ako zamestnávateľa má vystihovať práve slogan Aj ja som Lidl,“ dodáva Matúš Gála.
Všetkých 11 ambasádorov značky Lidl ako zamestnávateľa pritom vystupuje ešte pod vlastným sloganom ako napríklad: „Nepracujem v potravinách, pracujem v Lidli.“ „Keď rastie Lidl, rastiem aj ja.“ „Ten pocit, keď sa ráno tešíš do práce.“
V rámci budovania zamestnávateľského imidžu Lidl aktuálne, okrem kampane, zvyšuje mzdy viac ako 90 % zamestnancom. Komunikácia s tvárami zamestnancov prebieha v outdoore, v online a v miestach predaja.
Aký bol proces definovania zamestnávateľskej značky:
- Kasting viac ako 120 zamestnancov z rôznych pozícií
- Počas 6 dní bolo fotených viac ako 60 zamestnancov
- Bolo natočených viac ako 16 hodín videozáznamu
- Nakoniec bolo vybraných 11 ambasádorov zamestnávateľskej značky Lidla