V najnovšom online spote sa Mercedes-Benz nebál postaviť svoje vozidlá do negatívnej role – slúžiť majú úteku zločincov. Tí vykradli múzeum a vyšetrovatelia sa nevedia zhodnúť, na akom type vozidla od Mercedesu odišli. Pretože takí zločinci môžu mať rôzne potreby.
V úvode vidíme, ako vyšetrovatelia premýšľajú nad stratégiou úteku lúpežníkov a ku každej priraďujú iný typ vozidla.
Kampaňové videa je adaptované a pochádza z parížškej agentúry BBDO, vytvorené bolo pod taktovkou parížškeho zastúpenia Mercedes-Benz. „Po jeho tamojšom úspechu sme sa rozhodli pre adaptáciu na slovenský trh,“ hovorí Ingrid Janečková, riaditeľka marketingovej komunikácie Mercedes-Benz na Slovensku.
V spote sa majú odprezentovať prednosti vozidiel nového radu, ktorý má posunúť Mercedes-Benz bližšie k mladej cieľovej skupine. Rad je navrhnutý tak, aby spĺňal odlišné potreby aktívnych ľudí i mladých rodín. A tomu bol prispôsobený i spot.
Kampaň prebieha u nás v printe, rozhlase a na internete.