Rémy Cointreau
StoryEditor

Prémiová Metaxa 12* ide prvýkrát do televízie. Pozrite si spot v predpremiére

07.10.2016, 12:53
Autor:
rmrm
Ambasádorom novej kampane je známy objaviteľ Mike Horn.

V pondelok 10. 10. 2016 štartuje Metaxa 12* novú globálnu reklamnú kampaň. Pokračuje v koncepte, keď sú jej tvárami objavitelia, bádatelia a prieskumníci - silní muži, ktorí sa nevzdávajú. Pre slovenský trh je pripravená televízna, digitálna a PR kampaň.

Kreatívny koncept agentúry Satisfaction z Bruselu pozýva premýšľať o Metaxe 12* ako o skúsenosti, zážitku, kde je pitie ako také až na druhom mieste. 

„Kreatívna realizácia konceptu kladie dôraz na kontrast medzi čistotou, mužnosťou a esenciálnosťou čiernej a bielej, a sýtymi, v teplých tónoch kolorovanými produktovými zábermi, s dôrazom na “inštrukcie” od Mikea Horna, ktorý nás pozýva užívať si Metaxu 12* všetkými zmyslami,“ hovorí John Israel, Creative Director a zakladateľ agentúry Satisfaction.

Jedným z hlavných komunikačných nástrojov bude internetová stránka www.dontdrinkexplore.com, ktorá používa najmodernejšie technológie a spája zážitok z objavovania Metaxa 12* s osobnými objaviteľskými skúsenosťami Mikea Horna.

Vizitka kampane:

Agentúra: Satisfaction

Kamera a réžia: John Israel

Creative Director: Nam Simonis a John Israel

DOP: Sacha Wiernik

Producent: Ariane De Siron

Account manager: Samantha Hendlisz

Editing: De Montage Winkel

Médiá: TV, Cinema, Web, Print, Outdoor, POS, PR, Events

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 15:14