V pondelok 10. 10. 2016 štartuje Metaxa 12* novú globálnu reklamnú kampaň. Pokračuje v koncepte, keď sú jej tvárami objavitelia, bádatelia a prieskumníci - silní muži, ktorí sa nevzdávajú. Pre slovenský trh je pripravená televízna, digitálna a PR kampaň.
Kreatívny koncept agentúry Satisfaction z Bruselu pozýva premýšľať o Metaxe 12* ako o skúsenosti, zážitku, kde je pitie ako také až na druhom mieste.
„Kreatívna realizácia konceptu kladie dôraz na kontrast medzi čistotou, mužnosťou a esenciálnosťou čiernej a bielej, a sýtymi, v teplých tónoch kolorovanými produktovými zábermi, s dôrazom na “inštrukcie” od Mikea Horna, ktorý nás pozýva užívať si Metaxu 12* všetkými zmyslami,“ hovorí John Israel, Creative Director a zakladateľ agentúry Satisfaction.
Jedným z hlavných komunikačných nástrojov bude internetová stránka www.dontdrinkexplore.com, ktorá používa najmodernejšie technológie a spája zážitok z objavovania Metaxa 12* s osobnými objaviteľskými skúsenosťami Mikea Horna.
Vizitka kampane:
Agentúra: Satisfaction
Kamera a réžia: John Israel
Creative Director: Nam Simonis a John Israel
DOP: Sacha Wiernik
Producent: Ariane De Siron
Account manager: Samantha Hendlisz
Editing: De Montage Winkel
Médiá: TV, Cinema, Web, Print, Outdoor, POS, PR, Events

