V Onlii, ktorá vstúpila na trh v máji 2015 a ako čisto digitálna poisťovňa využíva na predaj výlučne online, má na starosti komunikačnú aj marketingovú stratégiu s cieľom posilniť pozíciu značky na slovenskom poistnom trhu.
„Keď som dostal šancu prijať takúto pracovnú výzvu, veľmi ma to potešilo. Pretože pracovať pre značku, ktorá „challenguje" celý zvyšok trhu, mi robí radosť a je mi to veľmi blízke. Som rád, že som dostal priestor využiť všetky doterajšie skúsenosti a mám možnosť spoločne s tímom Onlia vybudovať stabilnú poisťovaciu značku na slovenskom trhu,“ hovorí Radoslav Benč.
Radoslav Benč pôsobil šesť rokov v spoločnosti Telefonica O2 Slovakia. Ako jeden z prvých zamestnancov bol zodpovedný za uvedenie a budovanie značky O2 na trhu. Jeho predchádzajúce pracovné skúsenosti zahŕňajú prácu pre Slovak Telekom a agentúru Mayer/McCan Erickson.

