StoryEditor

Na billboarde sa bojovalo o prežitie

14.10.2016, 14:49
Reklamná plocha sa stala miestom, kde sa odohrávala reality šou. Sledovali ju milióny ľudí.

Londýnska agentúra McCann zmenila reklamné médium na miesto, kde sa reálne odohrával boj o prežitie. Propagovala tak novú hru Tomb Raider na Xbox-e, ktorá sľubuje drsnosť a dobrodružstvo. A presne to sa odohrávalo na „Survival Billboard“.

Cannes Lions 2016

​Na billboarde stáli ôsmi ľudia – hráči, ktorí chceli vyhrať výlet inšpirovaný hrou. Museli však dokázať, že sú takí silní ako Lara Croft a výhru si zaslúžia. Stojac na billboarde čelili krupobitiu, lejaku, snehu, vetru aj teplu. Víťaz vydržal na billboarde 20 hodín a 45 minút.

Všetko sa odohrávalo pod kontrolou ľudí prostredníctvom živých prenosov a microsite. Jediný billboard tak mal 3,5 milióna videní počas jediného dňa. Na najprestížnejšej reklamnej súťaži v Cannes ocenila porota kampaň dvoma zlatými a jedným strieborným Levom.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 03:38