archív
StoryEditor

Sociálne siete pre poisťovňu Onlia bude spravovať Seesame

24.10.2016, 14:51
Autor:
ebeb
Úlohou je viac komunikovať benefity produktu.

Poisťovňa Onlia si na spravovania sociálnych sietí vybrala PR agentúru Seesame. Cieľom je viac prepájať obsah s benefitmi online poistenia.

Vzhľadom na to, že náš predaj sa sústreďuje hlavne na online kanály, je pre nás mimoriadne dôležité, aby bola online komunikácia pre zákazníkov užitočná a prinášala im hodnotu,“ hovorí Radoslav Benč, riaditeľ marketingu a priameho predaja Onlia.

Komunikácia, ktorú navrhla agentúra Seesame, počíta s výraznejším prepájaním na benefity, ktoré Onliu odlišujú od iných poisťovní. „Dôležité podľa nás je, aby bola komunikácia značky zmysluplná. Posty na Facebooku by mali súvisieť s tým, čomu sa značka venuje a kde dokáže priniesť zákazníkom úžitok. Samozrejme hravým a nenúteným spôsobom,“ vysvetľuje Adam Cagáň, Account Manager Seesame.

Dosiahnuť to chcú tak, že komunikácia na Facebooku bude napríklad viac zapájať zákazníkov do diskusie, vytvárať im priestor na vyjadrenie svojich názorov a motivovať ich na zdieľanie vlastného obsahu.

Seesame chce v komunikácii viac pracovať s krátkodobými minikampaňami, aktualizačnými momentmi a využívať nové funkcionality a technické možnosti sociálnej siete, píše sa v tlačovej správe agentúry. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:16