Poisťovňa Onlia si na spravovania sociálnych sietí vybrala PR agentúru Seesame. Cieľom je viac prepájať obsah s benefitmi online poistenia.
„Vzhľadom na to, že náš predaj sa sústreďuje hlavne na online kanály, je pre nás mimoriadne dôležité, aby bola online komunikácia pre zákazníkov užitočná a prinášala im hodnotu,“ hovorí Radoslav Benč, riaditeľ marketingu a priameho predaja Onlia.
Komunikácia, ktorú navrhla agentúra Seesame, počíta s výraznejším prepájaním na benefity, ktoré Onliu odlišujú od iných poisťovní. „Dôležité podľa nás je, aby bola komunikácia značky zmysluplná. Posty na Facebooku by mali súvisieť s tým, čomu sa značka venuje a kde dokáže priniesť zákazníkom úžitok. Samozrejme hravým a nenúteným spôsobom,“ vysvetľuje Adam Cagáň, Account Manager Seesame.
Dosiahnuť to chcú tak, že komunikácia na Facebooku bude napríklad viac zapájať zákazníkov do diskusie, vytvárať im priestor na vyjadrenie svojich názorov a motivovať ich na zdieľanie vlastného obsahu.
Seesame chce v komunikácii viac pracovať s krátkodobými minikampaňami, aktualizačnými momentmi a využívať nové funkcionality a technické možnosti sociálnej siete, píše sa v tlačovej správe agentúry.