Ako Stratégie informovala spoločnosť O2 Slovakia, René Parák bude ešte do konca roka 2016 pôsobiť vo funkcii Predsedu správnej rady Férovej nadácie O2 a do marca 2017 v pozícii externého konzultanta PR komunikácie spoločnosti O2.
René Parák prišiel do O2 v roku 2007, kde začínal ako hovorca. Súčasnú pozíciu riaditeľa korporátnej komunikácie, v rámci ktorej zastrešoval internú aj externú komunikáciu O2 a CSR, zastával od marca 2011. Pred príchodom do O2 pracoval v KPMG Slovensko, predtým viedol marketingové oddelenie lyžiarskeho strediska Jasná Nízke Tatry. Svoju kariéru začínal ako PR manažér v TV Markíza.
„Komunikácia O2 pod vedením Reného Paráka priniesla dôraz na hodnoty férovosti, transparentnosti a jednoduchosti rovnako ako aj produktové portfólio operátora,“ uvádza spoločnosť O2 Slovakia. Dôvody odchodu René Parák nekonkretizoval. Stratégiám však prezradil, že zakladá vlastnú konzultačno-komunikačnú spoločnosť. O2 Slovakia zatiaľ nástupcu na pozíciu riaditeľa korporátnej komunikácie nemá.
René Parák počas svojho pôsobenia v O2 získal aj viacero cien za PR komunikáciu. Za rôzne kampane získal tri prvé, dve druhé a dve tretie miesta a niekoľko shortlistov v súťaži PROKOP – súťaže najlepších PR projektov. Zároveň je René Parák historicky prvou PR osobnosťou na Slovensku, ktorú vyhlásila Asociácia PR agentúry na Slovensku. Ocenenie získal v roku 2013 za kontinuálne posilňovanie vplyvu PR v rámci komunikačného mixu firmy a jeho dôveru v efektívnosť public relations.