Známe arménske brandy Ararat prichádza na Slovensku v týchto dňoch s novým konceptom. Značka komunikovala spotom len pri predstavovaní na trhu, teraz sa marketingoví zástupcovia rozhodli profilovať a dať jej tvár.
Po novom postavili koncept na tom, že jednak má značka dlhú históriu začínajúcu v roku 1887 a jednak, že na každej fľaši uvádza jej vek, keďže brandy niekoľko rokov dozrieva v sude. Preto v spote hovorí o starých pevných priateľstvách, pretože tie rokmi dozrievajú tak ako brandy.
Kampaň sa volá Od srdca k srdcu a odkazovať má na jedinečný moment prípitku. „Prípitok je čas, kedy si ľudia vzájomne želajú len samé pozitívne veci. Práve v tejto chvíli majú k sebe o čosi bližšie a ich úprimné priania naozaj putujú od srdca k srdcu,“ objasňuje brand manažér značky Matúš Kollár hlavné posolstvo komunikačného konceptu.
Spot je ladený nostalgicky a pripíja na nové stretnutia so starými priateľmi. Pretože skutočné priateľstvo nestarne, ale dozrieva a naberá na intenzite, a preto sa nemeria rokmi, ale zážitkami. Rovnako to má byť aj v prípade Araratu.
Okrem spotu, ktorý je globálny, plánuje značka viac podporovať umenie a kultúru. Dôvodom je, že kultúra je zakorenená v Arménčanoch z čias, keď bola krajina utláčaná okolitými veľmocami. V tom období ľud potreboval nové podnety a čo najjednoduchšie sa odpútať od ťažkej situácie. Tak vznikla silná arménska kultúra. Potvrdzuje to aj moto krajiny: Jeden národ, jedna kultúra.
Na Slovensku sa stala značka Ararat hlavným partnerom divadlo L+S a v pláne sú aj ďalšie aktivity, ktorými podporí kultúru u nás.