Najlepšie si vyberiete sami, hovorí vo vianočnej kampani mobilný operátor O2, ktorý pre zákazníkov pripravil ponuku telefónov rovnakú štartovaciu cenu 2 eurá. „Zvyšok ceny sa rozpočíta do 24 mesačných splátok, avšak s O2 Paušálmi môžu zákazníci využiť aj atraktívny bonus na zariadenie, s ktorým si výšku mesačných splátok ešte znížia,“ vysvetľuje pre Stratégie Tereza Molnár, hovorkyňa O2.
O2 sa v sérii spotov, v réžii produkčnej spoločnosti Plaftik, pohráva s vianočným klišé. „V kreatíve sme sa rozhodli aj tentoraz ísť tak trochu proti prúdu klasických vianočných klišé, byť otvorení a povedať veci tak ako sú. Aj keď to tak na prvý pohľad nemusí vyzerať,“ približuje kampaň Lucia Petrášová, vedúca oddelenia marketingovej komunikácie O2.
Súčasťou vianočnej komunikácie bude okrem TV spotov a printovej kampane aj rádiospot, netradičný citylight, a merchandising priamo v predajniach O2.
Vizitka kampane:
O2: Lucia Petrášová - Vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Michaela Sakálová – Manažérka marketingovej komunikácie
Agentúra: Oliver
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Adam Jánoš, Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva