Študentská Pečať z portfólia Nestlé odštartovala svoju jesennú kampaň. Hlavnou myšlienkou kampane je rebélia, keďže čokoláda má pozostávať z divokého mixu ingrediencií a každé balenie má byť unikátne.
Nápad je z agentúry Zaraguza a na pomoci zavolali youtuberov Expl0ited a Ninu Řeháčkovú, ktorá je známa blogom Kuře v podvazkách. Youtuberi majú propagovať novú edíciu čokorebelov.
V spotoch, ktoré môžeme vidieť na Facebooku či Youtube, hrá český herec Daniel Svoboda ala Žán Piérre. Ten chce za každú cenu variť podľa rigidného a nudného prístupu. Má však pri sebe študentov, ktorí ho privádzajú do šialenstva. Chcú totiž čokoládu pripravovať podľa seba. V televíznych spotoch študenti alias youtuberi hrajú vedľajšiu úlohu, opačne je to v prípade online videí.
Klient : NESTLÉ
Značka: Študentská Pečať
Fce Brand Manager: Karina Klemová
Marketing Manager: Roma Tiefa
Agentúra: ZARAGUZA
Creative Director: Michal Pastier
Senior Copywriter: Tadeáš Haager
Art Director: Matúš Stenko
Key Account Manager: Vierka Šteffeková
Project Manager: Lucia Tureková
Media Strategist: Peter Mižík
Photo Content Maker: Tomáš Stehlík
Social Media Specialist: Vladimír Zikmund
Produkcia: Darq studio

