Legendárna britská značka Burberry, ktorá sa stala ikonou luxusu, oslavuje 160 rokov. A rozhodla sa to spraviť epickým krátkym filmom, ktorý obieha svetové médiá. O filme sa zmieňuje napríklad Independent či Vouge.
Trojminútový film rozpráva zbeletrizovaný príbeh Thomasa Burberryho, zakladateľa značky, ktorý si v roku 1856 otvoril svoj vlastný obchod. Príbeh začína v malej dielničke, keď za Thomasom prichádza vedúci polárnej výpravy a potrebuje ušiť odolné oblečenie. Alebo letkyňa, ktorá potrebuje na svoj let z anglicka do Juhoafrickej republiky kvalitné oblečenie. Rovnako v snímke nájdete zdrveného Thomasa, ktorý sa musí prizerať, ako v perfektne ušitých plášťoch pre vojakov prichádzajú títo vojaci vo vojne o život.
Na hviezdnom obsadení vo filme nešetrili. Zároveň je film aj vianočnou kampaňou, ktorá má svetu predstaviť zakladateľa značky ako pioniera, vynýlezcu a človeka s pevnou vôľou. Rovnako má príbeh pripomenúť najdôležitejšie momenty, ktoré formovali značku počas vyše 100 rokov.
Rozhodne reklame nechýba epickosť, pre ktorú sa film oplatí vidieť. Na Twitteri momentálne pribúdajú komentáre, v ktorých si ľudia želajú ďalšiu časť. Ako ste na tom vy?