Telekomunikačný operátor Swan predstavil 8. novembra na tlačovej konferencii svoju vianočnú ponuku. Pre zákazníkov prináša televíznu službu.
Aplikácia SWAN GO je určená predovšetkým pre zákazníkov, ktorí chcú sledovať televíziu kdekoľvek a kedykoľvek. „SWAN GO je samostatná služba, ktorú si môže objednať hocikto, nielen existujúci zákazník SWANu. Ponúka moderný dizajn, prehľadné menu a rozšírenú ponuku programov. Aplikácia obsahuje rôzne typy televíznych programov pre viaceré záujmové skupiny,“ hovorí Jozef Lasz, riaditeľ pre stratégiu Swan.
Televízna mobilná aplikácia je dostupná pre všetky mobilné platformy súčasne, teda pre iOS, Android aj Windows Phone.
Telekomunikačný operátor si nechal vypracovať prieskum, z výsledkov ktorého vyplynulo, že takmer 27 percent mladých ľudí do 25 rokov by mali záujem sledovať televíziu v telefóne alebo na tablete. "Aj preto Swan prináša vylepšenú mobilnú aplikáciu SWAN GO, ktorá ponúkne až 33 kanálov, možnosť sledovať televíziu na troch zariadeniach súčasne, obsiahly TV archív a množstvo ďalších nových funkcionalít,“ uviedol vedúci produktového oddelenia Martin Kurinec.
Súčasne s aplikáciou SWAN GO spustil operátor aj klientskú zónu, ktorá zjednoduší komunikáciu zákazníkov s operátorom. Novinkou je aj možnosť prepojiť smartfón s televízorom, čo umožní zákazníkom sledovať obsah na väčšej ploche.
Ako informovala Stratégie Zuzana Hánová, vedúca oddelenia marketingu Swan, k aplikácii SWAN GO spúšťa spoločnosť v dnešných dňoch kampaň s využitím overeného média mixu:
1. online (výkonnostný marketing, bannerová reklama, PR články),
2. outdoor (billboardy, bigboardy, LED obrazovky),
3. rádio (spot)
4. printy (inzercia, advertoriály),
5. BTL (letáky, plagáty).