„Ukončili sme zmluvu s Daily Mail a neplánujeme žiadne budúce marketingové aktivity s týmto médiom,“ oznámila dánska spoločnosť na twitteri, po predchádzajúcej kritike aktivitstov a niektorých zákazníkov.
Kampaň na sociálnych sieťach vyzvala firmy, aby pre svoje reklamné účely nevyužívali britské viac či menej bulvárne noviny The Sun, Daily Mail a Daily Express. Cieľom aktivistov je, podľa agentúry Reuters „vysporiadať sa s kultúrou nenávisti, démonizácie a rozdeľovania, ktorá otravuje našu politickú rozpravu“. Organizátorom kampane, podľa agentúry AP, vadilo hlavne to, že sa uvedené médiá stavali proti pomoci detským utečencom.
Kampaň má podľa agentúry AFP podporu niektorých osobnosti, ako napríklad speváčky Lily Allen alebo bývalého futbalistu a reportéra BBC Gary Linekera.
Firma Lego, ktorá má viac ako 18 tis. zamestnancov po celom svete, v marci ohlásila, že jej minuloročné príjmy stúpli o 25 %, na cca 130 mld. Kč. V roku 2014 spoločnosť po predchádzajúcom tlaku neobnovila marketingový kontrakt s ropnou firmou Shell, kvôli jej ťažbe v Arktíde.