StoryEditor

Poľská športová značka prichádza na Slovensko. Konkurovať chce svetovým značkám

14.11.2016, 12:28
Autor:
rmrm
Slovensko je jedným z prvých európskych trhov, na ktorý 4F expanduje.

Cieľovou skupinou 4F sú ženy a muži vo veku 16 – 55 rokov, ktorí sú fyzicky aktívni a hľadajú produkty v dvoch kategóriách: do prvej kategórie patri športové oblečenie pre fyzickú aktivitu a tréning, druhou kategóriou je pohodlné oblečenie pred a po tréningu, ako aj oblečenie na každodenné nosenie.

„Veríme, že Slováci si obľúbia ponuku športového oblečenia 4F. Našim charakteristickým znakom je kombinácia športových technológií testovaných profesionálnymi športovcami, funkčných a módnych materiálov, doplnených moderným dizajnom,“ uviedla pre Stratégie Daria Sulgostowska, tlačová hovorkyňa spoločnosti OTCF - majiteľa  4F.

4F chce konkurovať hlavne svetovým značkám športového oblečenia a kategóriám ich doplnkov ako Nike či Adidas. A čo značku odlišuje od konkurencie, čím sa voči nej vymedzuje?Hlavným znakom, ktorým sa odlišujeme je, že vytvárame kompletné výrobky pod jednou strechou - od počiatočného konceptu, cez výber vhodnej technológie, výberu farieb, a to prostredníctvom zabezpečenia kvality povrchovej úpravy, a to až do konečného produktu. Ponúkame širokú škálu oblečenia vhodné pre všetky klimatické podmienky, od teplejších oblastí až po oblasti s drsným podnebím,“ dodáva Daria Sulgostowska.

Prvé obchody otvorila značka 4F v Poprade a Žiline. Expanzia na Slovensku a v Čechách bude pokračovať otvorením ďalších štyroch obchodov ešte tento rok. 4F obchody sú prítomné aj v Lotyšsku a Rumunsku, aktuálne značka pracuje na formáte shop-in-shop v Srbsku. Plán expanzie pre ďalšie roky je postupné rozširovanie naprieč celou Európou, ale aj v Spojených štátoch a na ďalších trhoch. Výrobky 4F sa vyvážajú do 30 krajín, vrátane 27 dodávateľov z európskych krajín.

4F viac ako 12 rokov podporuje profesionálnych, ako aj amatérskych športovcov v rôznych disciplínach, sponzoruje športov podujatie a tiež národné športové zväzy či národné olympijské výbory. V rámci komunikácie dáva značka dôraz na shopper marketing a instore management. Priamo v obchodných centrách využíva ooh formáty a letáky. Jednotlivé kolekcie komunikuje v printoch a v online, ale aj prostredníctvom bloggerov a ambasádorov značky.

Majiteľom značky 4F je OTCF – poľská spoločnosť, ktorá navrhuje, vyrába a predáva športové oblečenie. Značka má v portfólio aj ďalšiu športovú značku Outhorn, ako aj športovú multiznačkovú sieť predajní 4Faces.

4F

4F

4F

4F

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:11