StoryEditor

Kristína Farkašová je ambasádorkou značky Gravimilk

21.11.2016, 12:24
Autor:
rmrm
Pre komunitu mamičiek navrhla špeciálny termohrnček.

Kristína Farkašová sa, ako známa mama dvojičiek, stala ambasádorkou pre inovovaný produkt Sunaru - Gravimilk.

Cieľom aktuálnej kampane Sunaru je podpora dojčenia u nastávajúcich a existujúcih mamičiek, aby dojčili čo najdlhšie. Ako informovala agentúra Best One, „keďže Kristína je úplne za dojčenie a sama dojčila, kým to bolo možné, ako ambasádorka vyjadruje verejne podporu všetkým ženám a téme dojčenia na sociálnych sieťach.“

Tam komunikuje s komunitou mamičiek, pre ktoré navrhla špeciálny termohrnček v limitovanej edícii. Komunikácia mliečneho nápoja Sunar Gravimilk prebieha na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

Kampaň Gravimilk:

Zadávateľ: Hero Czech and Slovak

Agentúra: Best One

Brand: Sunar Gravimilk

Mediatypy: print, online, PR

Timing: november 2016+

Text na termohrnčeku:

Hero

Hero

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 02:50