Kristína Farkašová sa, ako známa mama dvojičiek, stala ambasádorkou pre inovovaný produkt Sunaru - Gravimilk.
Cieľom aktuálnej kampane Sunaru je podpora dojčenia u nastávajúcich a existujúcih mamičiek, aby dojčili čo najdlhšie. Ako informovala agentúra Best One, „keďže Kristína je úplne za dojčenie a sama dojčila, kým to bolo možné, ako ambasádorka vyjadruje verejne podporu všetkým ženám a téme dojčenia na sociálnych sieťach.“
Tam komunikuje s komunitou mamičiek, pre ktoré navrhla špeciálny termohrnček v limitovanej edícii. Komunikácia mliečneho nápoja Sunar Gravimilk prebieha na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
Kampaň Gravimilk:
Zadávateľ: Hero Czech and Slovak
Agentúra: Best One
Brand: Sunar Gravimilk
Mediatypy: print, online, PR
Timing: november 2016+
Text na termohrnčeku:


