Respect APP
StoryEditor

Prvá stavebná sporiteľňa v kampani ukazuje nástrahy

21.11.2016, 13:33
Autor:
ebeb
V jednom slove predstaví všetko, čo vás môže stretnúť pri novom bývaní.

Kampaň je nasadená od novembra. O reklamy Prvej stavebnej sporiteľne sa dlhodobo stará agentúra Respect APP. 

Tentokrát pripravili čistý vizuál, na ktorom je hlavný prvok slovo "bývanie", vysvetľuje agentúra v správe. "Jednotlivé písmená vás prevedú takmer všetkými nástrahami, ktoré riešite od náčrtu, stavby, maľovania až po zariaďovanie nového bývania."

V kampani nájdeme aj digitálne citylighty, ktoré umožnia vyskladať si nové virtuálne bývanie prostredníctvom puzzle. Hra tak má povedať, koľko starostí vďaka PSS ušetríme.

​Agentúra: Respect APP
Creative Director: Yolka Udičová
Art Director: Michal Dvorský, Csilla Polák, Eva Vašičková
Copywriter: Lenka Slovák Bónová, Lenka Ďurkovičová, Jakub Oleš
Strategic Director: Katarína Adamkovič
Account Manager: Ivana Gemeiner

01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. máj 2025 00:22