Agentúra VISIBILITY zmenila svoj web už niekoľkokrát od svojho vzniku, teraz sa však rozhodla pre zmenu loga a celkového vizuálneho charakteru. Chce, aby nová identita hovorila o rôznych službách, ktoré agentúra poskytuje.
„Novou identitou a variabilitou loga sme sa snažili vystihnúť rôznorodé aktivity a služby, ktorým sa Visibility venuje. Chceli sme tiež podčiarknuť hravosť a neformálnosť, ktoré sú súčasťou našej firemnej kultúry," hovoria zástupcovia agentúry.
Takto vyzerá nové logo agentúry v rôznych farebných vyhotoveniach:
Najťažší štart malo práve logo a podľa slov riaditeľka agentúry Júlii Michálekovej sa rodilo dlho: "Stále neprichádzal žiaden „cink” moment, aj keď sme nad ním sedeli celé grafické oddelenie. Vedeli sme ale, čo chceme. Zjednotiť rôznorodé služby, ktoré Visibility ponúka a aktivity, ktorým sa venuje (vzdelávanie, podujatia, vydávanie e-bookov, blog...)."
Výsledkom je podčiarknuté spojenie písmen VISI, čo sa stalo predponou všetkému, čo agentúra robí. Preto môžete nájsť v novej identite napríklad VISI vzdelávanie.
Nová identita má byť ľahšia, modernejšia a odrážať ducha firmy. Nová komunikácia firmy má byť ešte viac o ľuďoch a pre ľudí - o zamestnancoch, klientoch a fanúšikoch, uzatvára Júlia Micháleková.
Takto vyzeral pôvodný návrh loga s bodkou.