StoryEditor

VISIBILITY zmenilo identitu. "Chceme byť viac neformálni"

23.11.2016, 15:34
Autor:
ebeb
Agentúra má novú vizuálnu identitu.

Agentúra VISIBILITY zmenila svoj web už niekoľkokrát od svojho vzniku, teraz sa však rozhodla pre zmenu loga a celkového vizuálneho charakteru. Chce, aby nová identita hovorila o rôznych službách, ktoré agentúra poskytuje. 

Novou identitou a variabilitou loga sme sa snažili vystihnúť rôznorodé aktivity a služby, ktorým sa Visibility venuje. Chceli sme tiež podčiarknuť hravosť a neformálnosť, ktoré sú súčasťou našej firemnej kultúry," hovoria zástupcovia agentúry. 
Takto vyzerá  nové logo agentúry v rôznych farebných vyhotoveniach:

VISIBILITY

VISIBILITY

Najťažší štart malo práve logo a podľa slov riaditeľka agentúry Júlii Michálekovej sa rodilo dlho: "Stále neprichádzal žiaden „cink” moment, aj keď sme nad ním sedeli celé grafické oddelenie. Vedeli sme ale, čo chceme. Zjednotiť rôznorodé služby, ktoré Visibility ponúka a aktivity, ktorým sa venuje (vzdelávanie, podujatia, vydávanie e-bookov, blog...)."

Výsledkom je podčiarknuté spojenie písmen VISI, čo sa stalo predponou všetkému, čo agentúra robí. Preto môžete nájsť v novej identite napríklad VISI vzdelávanie. 

Nová identita má byť ľahšia, modernejšia a odrážať ducha firmy. Nová komunikácia firmy má byť ešte viac o ľuďoch a pre ľudí - o zamestnancoch, klientoch a fanúšikoch, uzatvára Júlia Micháleková. 

VISIBILITY

​Takto vyzeral pôvodný návrh loga s bodkou.  

VISIBILITY

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 20:49