ZlavaDna
StoryEditor

ZľavaDňa predstavila pána Ostrovida. Vyberie vám najlepšiu ponuku

24.11.2016, 12:55
Autor:
TSTS
Pán Ostrovid funguje ako "osobný zážitkový poradca" pre zákazníkov.

Najväčší slovenský zľavový portál ZľavaDňa začal svoju komunikáciu pred viac ako šiestimi rokmi s logom, v ktorom dominovalo prasiatko. V tomto roku prišiel so zmenou vizuálnej identity, redizajnom webstránky a teraz aj s ďalšou novinkou – Pánom Ostrovidom.

Na kreatíve novej vizuálnej identity a Pána Ostrovida sa podieľali agentúry Milk Studio a BizBuilders, pána Ostrovida nahovoril herec Daniel Heriban. 

„Viac ako rok sme tvrdo pracovali na tom, aby ľudia na stránke cítili, že sme sa ako značka, ale aj ako firma posunuli výrazne vpred. Bolo to náročné obdobie s množstvom interných diskusií, no dnes sme úplne inde a verím, že to ocenia aj naši zákazníci,“ hovorí zakladateľ portálu ZľavaDňa Zdenko Hoschek. Prvé dáta naznačujú, že to bol krok správnym smerom.

Na webovej stránke sa Pán Ostrovid prvýkrát objavil 16. novembra. „Chceli sme priniesť zapamätateľný marketingový koncept, ktorým by sme sa odlíšili od konkurencie a zároveň sme chceli ľuďom uľahčiť výber, poukázať na najlepšiu ponuku na trhu, na výnimočne produkty, či služby, ktoré sú u nás prvýkrát. Doteraz sme na to nemali na stránke a ani v komunikácii priestor,“ dodáva Hoschek.

Pán Ostrovid funguje ako "osobný zážitkový poradca" pre zákazníkov portálu ZľavaDňa – dáva im tipy na najlepšie miesta na stravovanie, zážitky, cestovanie a podobne. „Napríklad teraz pred Vianocami nielen upozorňuje na najlepšie akcie, ale aj vysvetľuje, v čom sú výnimočné. V budúcnosti by mal zákazníkom odporúčať personalizovaný obsah podľa ich preferencií,“ doplnil Hoschek. Nejde teda len o marketingový nástroj, na stránke bude mať konkrétnu funkcionalitu.

A prečo práve Rys Ostrovid?  „Je to typické slovenské zviera, jediná slovenská mačkovitá šelma. Podobne ako ZľavaDňa. V prenesenom význame, má zmysly na to, aby dokázal zákazníkom odporučiť najlepšie akcie a podporil aj povedomie o ZľavaDňa ako o slovenskej firme,“ dodáva Hoschek. Pán Ostrovid má vlastnú podstránku, ale aj osobitý jazyk. Zákazníkom napríklad tyká, pričom celá ZľavaDňa, naopak, vyká."

Uvedenie Pána Ostrovida je ďalšou zo série strategických zmien, ktoré za posledný rok ZľavaDňa uskutočnila. V júni zmenila vizuálnu identitu reprezentovanú najmä novým logom. Hneď v júli sa zásadnejšieho redizajnu dočkala aj stránka. „Pán Ostrovid je pokračovaním tejto cesty,“ dodáva Hoschek. Jej cieľ je odlíšiť portál ZľavaDňa od konkurencie, zjednodušiť nákupný proces a priniesť väčší zážitok z nakupovania.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. máj 2025 14:19