Hra pre smartfóny na princípe rozšírenej reality, Pokémon Go, v lete uchvátila milióny ľudí po celom svete. Ako informovala prieskumná agentúry Nielsen Admosphere Slovakia, v slovenskej internetovej populácii ju momentálne hrajú len 3 % z nich, pričom 1 % pravidelne a 2 % občas. Celkovo hru zaznamenalo takmer 80 % ľudí.
Nemalé percento ľudí sa od hry v posledných mesiacoch odvrátilo: 7 % z nich Pokémon Go hralo, ale teraz už nehrá.
„Nepomer medzi znalcami a hráčmi Pokémon Go čiastočne pomáha vysvetliť určitá „sezónnosť“ tejto hry, teda jej špecifická atraktivita v konkrétnom období,“ uvádza Nielsen Admosphere Slovakia.
Z tých, ktorí o Pokémon Go nepočuli, alebo počuli, ale zatiaľ ju nehrali, plánujú hru hrať iba 3 % ľudí, naopak 86 % sa nechystá hrať.


