Youtube vydal najnovší rebríček najsledovanejších reklám zo sveta. Najviac pozretí mala akčná reklama s Arnoldom Schwarzeneggerom v hlavnej úlohe. Ľudia si ju pozreli až 102 587 329 krát.
Pozrite sa s nami, čo sa tento rok pozeralo na YouTube najviac.
Arnold Schwarzenegger sa v reklame pre Mobile Strike ocitne v skutočnej vojne vystrihnutej z tejto strategickej hry.
Nová verzia rande naslepo od Knorr. Páry k sebe priradili na základe obľúbených jedál.
Nike sa pohráva s myšlienkou, čo by sa stalo, ak by si Christiano Ronaldo vymenil osobnosť so 16 ročným chlapcom.
Oficiálne predstavenie Samsungu Galaxy 7 a 7 Edge vyvolalo celkom rozruch.
Clash Royale od Supercellu hviezdila s chytľavou úvodnou piesňou.
Mtn Dew skombinovalo údajne tri najrozkošnejšie stvorenia – šteniatko, opičku a bábätko.
Známa kampaň #LikeAGirl nemôže v top najpozeranejších reklamách chýbať.
Vtipná reklama na ovládanie auta hlasom na diaľku pre Hyundai.
Pokémon oslávil 20. výročie reklamou, ktorá všetkých vyzýva, aby neprestávali trénovať.
Steven Tyler a jeho spievajúci portrét vyrobený z cukríkov Skittles.
Rebríček s názvom Top trending Ads zahŕňa platené reklamy, ktorých príjem plynie po pozretí reklamy, ale aj organické sledovanie reklamy.