youtube.com
StoryEditor

Tatra banka chystá kampaň pre mladých. Vybrala si na to PS:Digital

15.12.2016, 12:34
Autor:
ebeb
Za sebou má banka kampane s Rytmusom či Menedžerisom z Lokal TV.

Tatra banka si vyberala agentúru. Tá bude mať na starosti kreatívu najbližšej kampane určenej pre mladých. Vybrala si agentúru PS: Digital. Výber banky potvrdila pre Stratégie hovorkyňa Zuzana Povodová: „Rozhodli sme sa na základe kreatívneho riešenia, ktoré nám predstavili počas výberového konania. Kampaň je zatiaľ v štádiu príprav, preto v tomto momente bližšie informácie nebudeme zverejňovať.

Sme poctení, že si nás Tatra banka vybrala pre svoju digitálnu kampaň. Je to pre nás zároveň veľký záväzok a sme pripravení naplniť náročné ciele klienta,“ hovorí Peter Šebo, Founder & CDO PS:Digital.


Tatra banka preslávila svojimi kampaňami určenými pre mladých. Pred tromi rokmi si najali rappera Rytmusa, ktorý zadával otázky z oblasti finančníctva študentom. Za každú správnu odpoveď si mohol každý študent pripísať na svoj nový účet v Tatra banke euro. Komunikáciu pre mladých pomáhala banke rozbiehať Zaraguza. 

Po Rytmusovej akadémii sa rozhodla Tatra Banka vzdelávať mladých spolu so známou postavičkou Menežerisom z Lokal TV. Pre študentov pripravili 10 úloh, za každú splnenú úlohu si mohol každý pripísať tri eurá na účet. Kampaň na Zlatom Klinci získala bronz, v Effie sa dostala na shortlist. Nápad bol od MADE BY VACULIK.

Tatra banka patrí k tým značkám, ktoré začali viditeľne oddeľovať svoju komunikáciu pre mladých. Podobne na to išla pred časom aj ČSOB s  či známa Kofola. ČSOB si pripravila edukatívne videá pre študentov, kde ich vzdelávala ikona internátov - instantná polievka. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 14:44