Tatra banka si vyberala agentúru. Tá bude mať na starosti kreatívu najbližšej kampane určenej pre mladých. Vybrala si agentúru PS: Digital. Výber banky potvrdila pre Stratégie hovorkyňa Zuzana Povodová: „Rozhodli sme sa na základe kreatívneho riešenia, ktoré nám predstavili počas výberového konania. Kampaň je zatiaľ v štádiu príprav, preto v tomto momente bližšie informácie nebudeme zverejňovať.“
„Sme poctení, že si nás Tatra banka vybrala pre svoju digitálnu kampaň. Je to pre nás zároveň veľký záväzok a sme pripravení naplniť náročné ciele klienta,“ hovorí Peter Šebo, Founder & CDO PS:Digital.
Tatra banka preslávila svojimi kampaňami určenými pre mladých. Pred tromi rokmi si najali rappera Rytmusa, ktorý zadával otázky z oblasti finančníctva študentom. Za každú správnu odpoveď si mohol každý študent pripísať na svoj nový účet v Tatra banke euro. Komunikáciu pre mladých pomáhala banke rozbiehať Zaraguza.
Po Rytmusovej akadémii sa rozhodla Tatra Banka vzdelávať mladých spolu so známou postavičkou Menežerisom z Lokal TV. Pre študentov pripravili 10 úloh, za každú splnenú úlohu si mohol každý pripísať tri eurá na účet. Kampaň na Zlatom Klinci získala bronz, v Effie sa dostala na shortlist. Nápad bol od MADE BY VACULIK.
Tatra banka patrí k tým značkám, ktoré začali viditeľne oddeľovať svoju komunikáciu pre mladých. Podobne na to išla pred časom aj ČSOB s či známa Kofola. ČSOB si pripravila edukatívne videá pre študentov, kde ich vzdelávala ikona internátov - instantná polievka.

