Innogy
StoryEditor

RWE sa zmenila na innogy. Jej online komunikáciu pokryje Dotcom

30.12.2016, 13:02
Autor:
ebeb
Energetická spoločnosť sa kompletne mení, s rebrandingom jej pomôžu viaceré agentúry.

RWE GAS Slovensko je dodávateľom zemného plynu a energetických riešení. Tento rok kompletne značka rebrandingovala. Najviditeľnejšia zmena bola zmena názvu na innogy. 

Rebranding sa však netýka iba názvu, ale celkovej novej stratégie. Spoločnosť chce po novom prinášať inovatívne riešenia pre svojich zákazníkov, ako ušetriť energiu. A nemá pritom ísť o typické rady, ako napríklad vypínať elektrinu či kupovať nové spotrebiče namiesto používania starých. Spoločnosť chce rebrandingom povedať, že sa pripravuje byť hodnotným konkurentom technologickým firmám. 

Na túto úlohu a predstavenie svojej novej filozofie si povolala viaceré agentúry. Nový pozicioning na trhu zadefinovala nemecká centrála, u nás sa kreatívne zhostila novej značky agentúra Wiktor Leo Burnett, mediálneho plánovania Starmedia a v online prostredí celú zmenu zastreší po novom agentúra Dotcom. Okrem nej bude innogy naďalej spolupracovať aj s Digitask a tiež agentúrou Promiseo. 

“Tešíme sa na spoluprácu s novým klientom, ktorý online prostrediu rozumie a má preto vysoké nároky na kvalitu výkonu agentúry. Je to pre nás príjemná výzva, inšpiratívne témy, zaujímavý rozsah práce. Veríme, že vieme byť dobrým biznis partnerom a nielen dodávateľom online služieb,“ uviedla Zuzana Zelenková, Client partner agentúry dotcom.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. jún 2025 15:44