Najlepšie si vyberiete sami, hovoril vo vianočnej kampani mobilný operátor O2, ktorý pre zákazníkov pripravil ponuku telefónov za rovnakú štartovaciu cenu 2 eurá. Nový TV spot komunikuje túto ponuku aj po sviatkoch.
„V povianočnom spote sme vychádzali zo situácie, s ktorou sa pravdepodobne už stretol každý z nás. Aj keď si vážime darček, ktorý nám bol darovaný s láskou, nie vždy sa naši blízki musia trafiť. Preto aj po Vianociach majú naši zákazníci možnosť urobiť si radosť sami a vybrať si k paušálu svoj vytúžený telefón za 2 eurá aj po Vianociach,“ uviedla Lucia Petrášová, vedúca marketingovej komunikácie O2.
TV spot s dĺžkou 15 sekúnd štartuje v televízii 1. januára 2017.
Vizitka kampane:
O2: Lucia Petrášová - Vedúca oddelenia marketingovej komunikácie, Michaela Sakálová – Manažérka marketingovej komunikácie
Agentúra: Oliver
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Adam Jánoš, Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva
Produkčná spoločnosť: Plaftik