Pozreli sme sa na to, ako sa najznámejšie reklamné agentúry zhostili novoročných prianí.
V Elite Solutions si najali olovoveštca, aby každému vyveštil, čo ho čaká v marketingovom roku. Okrem toho, že si na to zobrali skutočného odborníka, ktorý veštil z olova, všetky dôležité nástroje na veštenie zaslali aj svojim partnerom. Vo svojej PFke hovoria, že ak nasledujúci rok bude ťažký ako olovo, spolu si vraj poradíme.
V Triade si dali záležať a vytvorili ručne maľované hrnčeky, ktoré rozdali tým, ktorí v komentári napísali najvýstižnejší dôvod, prečo si ho zaslúžia. Ak ste partnerom alebo klientom agentúry, máte šťastie, pretože hrnček ste dostali len tak. A hrnček bol vraj čarovný, pretože ak ste s ním do Silvestra išli na vianočné trhy v Bratislave, dostali ste doňho zadarmo Devínskeho ríbezláku, koľko sa len zmestilo. A to vraj úplne vážne.
V MADE BY VACULIK sú si vedomí, že dobrých nápadov nie je nikdy dosť, preto svojim klientom poslali lopatu a k nej aj vrece orechov. Vraj aby prežuli vianočné sviatky v pokoji.
Zaraguzáci na to išli tiež rozumne. Všetkým, ktorí čo i len zvažujú natočiť online video, poslali tester, ktorý ukázal, či video bude fungovať správne. A to celkom nápadito – z PFky ste mali totiž pocit, že ste dostali skrinku z Ikea. Keď ste sa však pozreli lepšie, zistili ste, že vám prišiel krabicový obal na monitor počítača. Ním máte monitor oblepiť a cez vyhradený otvor zistiť, či vaše video je vytvorené správne. Zaraguza tak želala Happy New Video Year 2017.
V PS:Digital zaželali nový rok v emotikonovskom jazyku. Pripravili magnetky, ktorými vraj môžeme vyjadriť svoje emócie offline ešte predtým, ako zapneme mobil.
Z MUW Saatchi&Saatchi sme aj my dostali Advertný kalendár, ktorý bol naozaj zo života reklamy. Každé okienko skrývalo v sebe vetu, ktorú môžete počuť len v agentúre. Napríklad Horký debrief.
Po teplých papučiach, deke a čiapke rozdávali v THIS IS LOCCO tento rok ponožky, pretože vraj výnimočných klientov je iba pár.