Semtex
StoryEditor

Semtex pokračuje v kampani. Ukazuje hokejové rituály a to naozaj epicky

23.01.2017, 15:05
Autor:
ebeb
Po "trasúcich" zadkoch prichádza s novou kampaňou.

Semtex sa rozhodol spojiť s obľúbeným športom českého národa - s hokejom. Stal sa oficiálnym sponzorom českej hokejovej reprezentácie a extraligy a odštartoval tak kampaň pre rok 2017. Tú pre značku už tretíkrát pripravuje agentúra Zaraguza.

V najnovšej kampani sa rozhodli ukázať zákulisie českého hokeja. Spot, ktorý tieto dni môžeme vidieť na internete, ukazuje hráčov a ich bežné rituály, ktoré vykonávajú pred zápasom. Za zmienku stojí najmä epickosť, ktorá zo spotu vychádza a ktorú vytvárajú slow motion zábery, réžie sa ujal Jonáš Karásek.

To, že zo spotu vychádzajú emócie prostredníctvom príbehov hokejistov, nie je náhoda. Značka a tvorcovia kampane chcú osloviť nielen hokejových fanúšikov ale aj nehokejovú časť cieľovky, prezradil ciele kampane brand manager Semtexu Jiří Švancara.

Množstvo ľudí si neuvedomuje, že najdôležitejšia časť zápasu sa odohráva už v šatni. Hráči sa snažia o čo najväčšiu koncentráciu, aby sa psychicky pripravili na to, čo ich čaká na ľade. Každý z nich má svoj malý rituál, ktorý ich motivuje k čo najlepším výkonom. A práve tie nám poslúžili ako silný insight pri tvorbe konceptu,“ vysvetľuje creative team leader Zaraguzy Milan Malý. Celý spot je ukončený niekoľkými otvoreniami plechoviek Semtexu. Tie slúžia ako metafora pre výbuch energie, ktorý nastáva pri odpískaní začiatku zápasu, opisuje agentúra myšlienku spotu.

Spot je okrem sociálnej siete YouTube umiestnený aj na Facebooku, V offline prostredí sa so spotom môžeme stretnúť v premietacích sálach českých kín. Semtex sa nedávno preslávil kontroverzným spotom, v ktorom mladá žena twerkovala a tak miešala drink.

V týchto dňoch sa údajne máme ešte na čo tešiť, Semtex pripravuje pokračovanie súčasnej hokejovej kampane a má ísť o odvážne dopovedanie, prezradil Jiří Švančara.

Vizitka kampane:

Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Milan Malý
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Maroš Hamorský, Zuzana Smetanková
Social media: Martin Rajec
Account Manager: Marián Záhorec, Alexandra Vanenkovová
Produkcia: Protos
Réžia: Jonáš Karásek

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. júl 2025 11:18