Kampaň k desiatemu výročiu uvádza spot, ktorý si uťahuje z oslavných kampaní. „Znie to veľmi pekne a je ľahké začať sa pred zákazníkmi chváliť, lenže to nie je náš štýl. Čo je však dôležitejšie, zákazníkov to ani nezaujíma. Oni chcú predovšetkým vedieť, s čím novým ešte vieme prísť. V tomto nám napomáha kľúčová veta – A čo teraz? – ktorá sa nesie naprieč celou komunikáciou“ uvádza Natália Gaďová, manažérka pre ATL komunikáciu a médiá O2.
Operátor chce novou kampaňou zmeniť pohľad na paušály, ako ich poznáme. Pre všetkých, ktorí čoraz viac datujú ako volajú a smskujú, ponúkajú nové Dátové Paušály s väčším objemom dát.
V spote O2 výpravne rekapituluje svojich desať rokov a všetko to, čo operátor priniesol na trh. Nasleduje spomínaná veta: „Pekné. A čo teraz?“ a odpoveď: „Teraz prinášame úplne nové dátové paušály“. Súčasťou kampane je tiež jeden produktový a tri hardverové spoty. Na jar O2 plánuje do osláv zapojiť aj širokú verejnosť.
Vizitka kampane:
Klient: O2
Agentúra: Oliver
Creative director: Juraj Bartoš
Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Miro Kozel
Strategic planner: Milan Šemelák
Copywriter: Juraj Bartoš, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva
Viac k desiatemu výročiu operátora sa dozviete v tlačovej správe.

