O2
StoryEditor

O2 oslavuje desať rokov. V spote si uťahuje z oslavných kampaní konkurencie

02.02.2017, 08:20
Autor:
rmrm
Operátor chce novou kampaňou zmeniť pohľad na paušály, ako ich poznáme.

Kampaň k desiatemu výročiu uvádza spot, ktorý si uťahuje z oslavných kampaní. „Znie to veľmi pekne a je ľahké začať sa pred zákazníkmi chváliť, lenže to nie je náš štýl. Čo je však dôležitejšie, zákazníkov to ani nezaujíma. Oni chcú predovšetkým vedieť, s čím novým ešte vieme prísť. V tomto nám napomáha kľúčová veta – A čo teraz? – ktorá sa nesie naprieč celou komunikáciou“ uvádza Natália Gaďová, manažérka pre ATL komunikáciu a médiá O2.

Operátor chce novou kampaňou zmeniť pohľad na paušály, ako ich poznáme. Pre všetkých, ktorí čoraz viac datujú ako volajú a smskujú, ponúkajú nové Dátové Paušály s väčším objemom dát.

V spote O2 výpravne rekapituluje svojich desať rokov a všetko to, čo operátor priniesol na trh. Nasleduje spomínaná veta: „Pekné. A čo teraz?“ a odpoveď: „Teraz prinášame úplne nové dátové paušály“. Súčasťou kampane je tiež jeden produktový a tri hardverové spoty. Na jar O2 plánuje do osláv zapojiť aj širokú verejnosť.

Vizitka kampane:

Klient: O2

Agentúra: Oliver

Creative director: Juraj Bartoš

Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Miro Kozel

Strategic planner: Milan Šemelák

Copywriter:  Juraj Bartoš, Adam Jánoš, Tomáš Slobodník

Account Manager: Saša Fránková, Tina Bineva

Viac k desiatemu výročiu operátora sa dozviete v tlačovej správe.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. december 2025 01:01