Na slovenský a český trh vstupuje nová zoznamovacia aplikácia Whispar, ktorá, podľa jej tvorcov, prináša do randenia nový prístup. Aplikácia štartuje dnes.
Princíp aplikácie Whispar je jednoduchý. Stačí nahrač krátky medailón, v ktorom záujemca o randenie povie niečo o sebe a následne počúva nahrávky ostatných. Ak ho niekto zaujme, stačí mu poslať hlasovú správu a čakať odpoveď. Ak si budú navzájom sympatickí, môžu si zavolať priamo.
„Myšlienka nahrávania hlasu, ako súčasť zoznamovacej aplikácie, môže niekomu pripadať zvláštna,“ hovorí Simone Potzmann, šéfka marketingu Whisparu a dodáva: „Sme si ale istí, že čím viac ľudia počúvajú medailóny a dozvedajú sa o tom druhom zaujímavé veci, bez textových správ, dokážu ho lepšie odhadnúť. A rýchlejšie zistia, či si budú rozumieť.“
Autori zoznamky Florian Gutmann a Markus Arnold cielia novú online zoznamku na tých, ktorí hľadajú dlhodobý a vážny vzťah.
Vstup na trh je komunikačne podporený hlavne v online, konkrétne ide o PPC kampane na Facebooku, Instagrame a Youtube. Ambasádorom aplikácie je v ČR moderátorka Tereza Tobiášová, ktorá o Whispare bude informovať na špeciálnom valentínskom evente v polovici marca v Prahe. Na Slovensku aplikácia ambasádora nemá.
Komunikácie Whisparu na českom a slovenskom trhu zastrešuje česká agentúra Best Communications, dizajn aplikácie má na starosti rakúska agentúra talk4date.
V samotnom Rakúsku získala aplikácia v roku 2016, na European Dating Awards, cenu „Best New Dating App 2016". Aktuálne je dostupná na rakúskom, nemeckom, českom a slovenskom trhu.
Komunikačné video k launchu novej aplikácie je dostupné v českej verzii
Ako to funguje?
- Registrácia je zadarmo
- Nahrávka 10-30 sekundového medailónu (dôležitý je nielen obsah, ale aj tón a intonácia hlasu)
- Nahrávka svojej fotografie
- Nadefinovanie svojich kritérií na vyhľadávanie potenciálnych partnerov
- Začiatok konverzácie kedykoľvek od vtedy, ako sa niekto niekomu zapáči
- Aplikácia každý deň navrhuje nových potenciálnych partnerov
Zdroj: Whispar