Internetový obchod hej.sk prišiel pred sviatkom Valentína s kampaňou, v ktorej sľubuje "hriešne tipy za submisívne ceny." Celú kampaň postavili na wordingu, ktorý je príznačný pre Valentína, s podtitulok I nás ovládla temnota, čo neodmysliteľne vytvára jasnú konotáciu s eroticky ladeným dielom Päťdesiat odtieňov sivej.
Kampaň zatiaľ predstavil obchod na svojom Facebooku s odkazom na microsite, na ktorej obchod ponúka rôzny tovar. Napríklad notebook, ktorý prezentuje so slovami: Chcela pracovať, ale on sa vrátil. Výkonný riaditeľ!
Smartphone zase predstavili takto: Zalapala po dychu - správy od neho sú také úžasné!
Pozrite si zvyšné vizuály:
"Dnešný spotrebiteľ je každodenne zahrnutý nespočetným množstvom marketingových kapaní. Chceli sme ísť inou cestou, a tak sme sa rozhodli jednoducho odlíšiť a uvoľniť tým atmosféru e-mailovej schránky zákazníkov,“ približuje Vladimír Sušil, riaditeľ Hej.sk.
Kampaň uvidíme v newsletteroch, v emailovej komunikácii a na sociálnych sieťach. Wording pripravovala interná dvojica copywritera a grafika.
Pred pár dňami prišiel obchod s ďalšou otáznou kampaňou. V tej reagoval na aktuálne reakcie spoločnosti na prisťahovalcoch. V kampani hej.sk hovoril, že on nerobí rozdiely.