StoryEditor

Hej.sk má valentínsku kampaň. Dáva hriešne tipy a sľubuje submisívne ceny

10.02.2017, 11:46
Autor:
ebeb
Kampaň postavili na wordingu s erotickým podtónom.

Internetový obchod hej.sk prišiel pred sviatkom Valentína s kampaňou, v ktorej sľubuje "hriešne tipy za submisívne ceny." Celú kampaň postavili na wordingu, ktorý je príznačný pre Valentína, s podtitulok I nás ovládla temnota, čo neodmysliteľne vytvára jasnú konotáciu s eroticky ladeným dielom Päťdesiat odtieňov sivej. 

Kampaň zatiaľ predstavil obchod na svojom Facebooku s odkazom na microsite, na ktorej obchod ponúka rôzny tovar. Napríklad notebook, ktorý prezentuje so slovami: Chcela pracovať, ale on sa vrátil. Výkonný riaditeľ!

Hej.sk

​Smartphone zase predstavili takto: Zalapala po dychu - správy od neho sú také úžasné!

Hej.sk

​Pozrite si zvyšné vizuály: 

Hej.sk Hej.sk

Hej.sk

Hej.sk

Hej.sk

Hej.sk

"Dnešný spotrebiteľ je každodenne zahrnutý nespočetným množstvom marketingových kapaní. Chceli sme ísť inou cestou, a tak sme sa rozhodli jednoducho odlíšiť a uvoľniť tým atmosféru e-mailovej schránky zákazníkov,“ približuje Vladimír Sušil, riaditeľ Hej.sk.

Kampaň uvidíme v newsletteroch, v emailovej komunikácii a na sociálnych sieťach. Wording pripravovala interná dvojica copywritera a grafika.

Pred pár dňami prišiel obchod s ďalšou otáznou kampaňou. V tej reagoval na aktuálne reakcie spoločnosti na prisťahovalcoch. V kampani hej.sk hovoril, že on nerobí rozdiely. 

Hej.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 16:42