Nitrianska spoločnosť Tekmar po tendri z konca roka 2016 nadviazala spoluprácu s PR agentúrou Divino. Od januára 2017 je úlohou agentúry strategické poradenstvo v oblasti aktivity na médiá, blogerov, vlogerov, osobnosti, ako aj podpora marketingových aktivít na športových podujatiach a v online marketingu.
„Je výhodou mať klienta, ktorý dokáže dlhodobo poskytovať vysokú úroveň kvality produktov a služieb. Zákazníci v zahraničí takýto benefit vedia náležite oceniť. Našou snahou je, aby aj slovenský spotrebiteľ vedel, že na Slovensku máme domáceho výrobcu s viac ako 20-ročnou tradíciou, vlastným výskumom a neustálym vývojom,“ hovorí Simona Mištíková, Managing Director Divino.
„Chceme aby zákazník vedel, že naše tyčinky sú výsledkom dlhoročnej poctivej výroby a neustálych inovácií, aj vďaka poznatkom z vlastného vedeckého výskumu,“ dodáva Gabriela Chvostíková, produktový manažér Tekmar.